Bárdos András és Bruck Gábor

A GYILKOS PREZENTÁCIÓ

Egész napos tréning • Tulajdonosoknak, vezetőknek

2017. augusztus 24. (csütörtök) 9:30-17:30

Ugye tudod, hogy a tudás önmagában kevés? Ha jobb akarsz lenni, mint a riválisok, akkor jobban is kell elmondanod, hogy mit akarsz.

Ugye tudod, hogy egész életedben prezentálsz?

  • Amikor a gyerek fölteszi a kezét órán és azt mondja: tanárnő, szeretnék kimenni, akkor prezentál. És a tanár két választ adhat: majd kimész óra után, vagy tessék, menj. Az első kudarc, a második siker.
  • Amikor bemész az első egyetemi órádra, akkor is prezentálsz, bemutatod önmagad. Ha a jó fejek ülnek melléd, az siker.
  • Az első udvarlás. Ezer százalékig ott vagy, és megtervezett színházat játszol. Ha van második randi, siker.
  • Állásinterjún a legjobb arcodat akarod mutatni.
  • És az összes üzleti tárgyaláson is prezentálsz.

 

Figyelj, a társak, a vevők, az ügyfelek, a kollégák nem laknak a fejedben. Ezért kérdezem: fontos helyzetekben tudsz úgy beszélni, hogy értsenek? Értsék, hogy mit akarsz, és mit kínálsz?

Csak azért mert,

ha sorsdöntő megbeszéléseken félreértenek,

ha nem vagy elég érthető, _______________

ha úgy érzed, hogy a helyzetből többet is kihozhattál volna,

ha nem vagy elég megnyugtató és figyelmes,

vagyis nem az történik, mint amit szeretnél, akkor az kudarc.
Akkor itt dolgod van.

Bárdos András

Ismerd meg, hogyan prezentál Bárdos András

Az elmúlt 25 évben milliók előtt prezentált, mondott történetet, minden este.

Az elmúlt 25 évben újságírókat, tévéseket tanított prezentálni, történetet mondani minden nap.

Andrásnál senki sem tudja jobban, hogy a prezentálás nem csak PowerPointtal vagy Prezivel történhet. Lehet prezentálni csábos ruhával vagy éppen csábos ruha nélkül, beszéddel, mosollyal és még millió módon.

András azt fogja megmutatni, amit mindenki tudni akar.

Hogyan kell egyszerűnek lenni. _______________

Hogyan kell természetesnek, olyan erőlködésnélkülinek látszódni.

És eközben mitől lesz a prezentációd meggyőző.

Más szavakkal, ezen a tréningen arról lesz szó, hogy:

  • Mitől hisznek nekünk?
  • Miért követnek bennünket?
  • Miért vásárolnak tőlünk?
  • Miért szavaznak ránk?

Végül is a jó prezentálás teszi lehetővé, hogy ismertté tedd önmagad és a cégedet. Izgalmassá, eladhatóvá váljon a terméked. A jó prezentálás a legolcsóbb módja annak, hogy sok emberhez jusson el a kampányod.

Bárdos András sok ezer embert látott vendégül a stúdióban. A rockzenésztől a miniszterelnökig, színésztől az igazgatóig mindenki azért állt a kamera és mikrofon elé, hogy prezentáljon.
Hogy jól járjon.

András azt fogja elmondani és megmutatni,
hogyan kell jól járni.

Bruck Gábor

És ismerd meg, hogy mit tanít a prezentálásról Bruck Gábor

A jó prezentáció nem jön magától, hanem megtervezzük, kipróbáljuk, gyakoroljuk, és előadjuk.

Az elmúlt 25 évben tervezett ilyet multicégeknek, bankoknak, önkormányzatoknak, bíróságnak és minisztériumoknak.

Az elmúlt 25 évben tanította ezt egyetemen, tréningeken, tévében, rádióban, és az interneten.

A jó prezentáció pont olyan, mint te. De akkor, amikor a legjobb formában vagy.

A jó prezentáció téged mutat, mégpedig a legjobb verzióban.

Bruck Gábor pedig azt tanítja meg, hogyan kell győzni.

A teljes ismeretlenségből hogyan válhat valaki országos hírűvé. _______________

Egy gondolatot, ideát, hogyan lehet megismertetni az egész országgal.

Hogyan építünk fel egy új szolgáltatást, és tesszük ugyancsak országosan ismertté.

Hogyan csinálj magadból polgármestert, vagy gyárigazgatót?

Hogyan kell a riválisaid fölé emelkedni?______________________

Bruck Gábor ugyanezt tanítja top vezetőknek, nagy cégek igazgatóinak, főpolgármesternek, miniszterelnöknek és újabban több száz kisvállalat tulajdonosának.

MOST TE JÖSSZ!

Megmutatjuk, hogyan érdemes prezentálni, milyen a jó, eredményes kommunikáció.

Tanulj Kaszás Györgytől,

aki 18 éven át volt egyik legnagyobb közép-európai multi reklámügynökségi iroda kreatívigazgatója. Érdemes odafigyelni arra, amit mond, mert igazán ő tudja, milyen a hatásos prezentáció.

Beszél a célmeghatározás, a mondandó, a felépítés és a megformázás lépéseiről.

György a prezentációra való felkészülés fázisait mutatja be.

Miért fontos a kommunikációs célunk meghatározása és milyen módon történjék az?

Miért fontos a prezentációnk fő üzenetének meghatározása, és miként végezzük el azt?

Hogyan gyűjtjük össze az elmondható információk körét, és hogyan szűkítjük le azt az elmondandó tartalomra?

Miképpen strukturáljuk a mondandónkat?
______ _____ ____ _____ ______ ____ ____ ____ ____

Mi a prezentáció-forgatókönyv szerepe?
______ _____ ____ _____ ______ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____

Milyen elvek, szabályok határozzák meg a tiszta, könnyen érthető és hatásos prezentáció diáinak megtervezését?

Tréningblokkjában ezekről a kérdésekről esik szó gyakorlati példák segítségével. Kaszás György évtizedek óta készít reklámokat. Meggyőzött számtalan megbízót, a legkülönbözőbb embereknek adott el termékeket.

Hallgasd meg és tanulj tőle minél többet!

100 évvel ezelőtt győzni azt jelentette, hogy a másikat fejbe lőjük. De legalább is erőszakkal lenyomjuk.


Ma ez teljesen másként van. Ma a legjobbak csak a win-win helyzet létrehozásával hajlandók győzni.

Ez pedig egészen másfajta prezentálást, kommunikációt igényel. Úgy kell győznöd, hogy a másik is azt érezze: nyert.

És győzelem esetén egyetlen dolog számít:  megtörténik, amit akarsz, vagy sem. Ha megtörténik, akkor eredményes vagy és győztél. És az egész akkor jó, ha a másik fél is ugyanezt érzi.

Van, hogy egész kis dolgokon múlik a jövőd, az életed.

200 milliós pályázat, már csak hárman vagytok a listán. Jön a kérdés – felelet játék. Jól prezentálsz? Ügyesen adod magadat? Te nyersz? A végén egyetlen dolog számít: kapsz pénzt vagy sem.

Ez a tréning arról szól, hogy megkapd a pénzt.
Ezért hívunk tanulni.

De sokan másként gondolkodnak erről. Az emberek többsége azt hiszi, hogy itt velünk született tehetségről vagy tehetségtelenségről (jó “beszélőkéről”) van szó.

De az emberek többsége téved.
Mert prezentálni bárki tud – aki megtanulja.
Megtanulja, hogyan bízzon magában és hogyan hitesse el másokkal, hogy bízik magában.

Hogyan legyen meggyőző?
Hogyan legyen érthető?
Hogyan legyen érdekes?
Egyszóval: hogyan legyen lenyűgöző?

Másokat lenyűgözni nem könnyű, de súlyt emelni vagy maratonit futni sem könnyű.

Nem könnyű, de megtanulható!

Figyelj, a jó kommunikáció behozhatatlan versenyelőny

  • ma, szinte mindennél fontosabb a jó kommunikáció
  • ha jól prezentálsz, te kapod a megbízást
  • ha jól beszélsz, jól prezentálsz, akkor jól inspirálsz, és jól motiválsz
  • ha a prezentálásra úgy készülsz fel, ahogy tanítjuk, akkor nem fagysz le a váratlan és nehéz helyzetekben. Akkor pontosan azt érheted el, amit szeretnél.

Ez a tréning tehát lehetőség arra, hogy úgy prezentálj, úgy kommunikálj, ahogy a legjobb vezetők teszik. És azt ígérjük, hogy a kapott módszerek jó részét már másnap használhatod. És ezek be fognak válni.

Honnan tudjuk mindezt?

Figyelj, a világ igazán sikeres vezetői is az általunk tanított módszereket használják. És ezt onnan tudjuk, hogy nagyrészt mi is tőlük tanultuk. Szerintünk, ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.

Amit megtanult Steve Jobs, Jeff Bezos, a Facebook, a Google vagy a LinkedIn vezetője, az számodra is hasznos lesz. Ezt kapod és nem kevesebbet.

Nem vagy biztos abban, hogy erre van szükséged, és megtérül ez a befektetés? 

Mi biztosak vagyunk benne, hogy megtérül – hosszú évek tapasztalata mondatja ezt velünk. Ennek ellenére, ha úgy érzed a tréning után, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor visszaadjuk a tréning árát. Jól olvastad, 100%-os visszafizetési garanciát vállalunk. Mégpedig úgy, hogy semmit sem kérdezünk.

Könnyebb lenne, ha nem kellene egyszerre kifizetned a tréning árát? 

Érdeklődj nálunk. Elérhetőségeinket a lap alján találod.

A tréning tematikája:

Három blokkba rendeződik a tréning anyaga:

  1. Bruck Gábor: A szívükbe hatoló történet. A cégek versenyében általában az győz, akinek jobb története van. Lehet vendéglőd, ügyvédi irodád, takarítócéged, vagy csempegyárad, a jó történet mindig segít. A legnagyobbak is történetmondó versenyben vannak: Cola vagy Pepsi, Audi vagy Mercedes, Siemens vagy Bosch, Nike vagy Adidas? A történetmondás, vagy prezentálás lényege, hogy először a hallgatóid szívét nyerd meg, a többi jön utána. De hogyan nyerem meg a szívüket? Hogyan hatolok a szívükig, amikor a cégben harcolok az értetlenek ellen? Amikor prezentálok egy pályázat keretében, és a tét 150 millió forint? Vagy ünnepi beszédet mondok az egész szakma előtt? Azt fogom megmutatni, hogy milyen út vezet a másik szívéhez. Hogyan találd meg másokkal a közös alapot, mitől fognak elfogadni? És eközben, hogyan tudsz mindvégig önmagad maradni.

 

  1. Bárdos András számtalanszor prezentált már, olykor egy-két ember, olykor milliók előtt. Sikereken és balsikereken át tanulta meg, mit jelent a lenyűgöző prezentáció. Mit jelent egyszerűnek és érthetőnek lenni. Mit jelent a hitelesség és hogyan kell megküzdeni érte. Hogyan ragadd meg a néző/hallgató figyelmét és hogyan tartsd fenn az utolsó pillanatig. Hogyan lepd meg  vagyis, hogy mit jelent az “állkapocscsont-törő” pillanat.
    A prezentáció eladás. Hol egy terméket adunk el, hol egy szolgáltatást. Gyakran eszmét, gondolatot, hitet, jövőt vagy éppen magunkat. Értenünk kell, kihez beszélünk, ismernünk kell a szokásait, értékeit, hiányosságait. Meg kell szólítanunk, ígéretet kell tennünk és az ígéretet be kell tartanunk.
    De hogyan? Mit jelent valójában a szemkontaktus, hogyan kell érdekfeszítőnek lenni, szabad-e mozogni, a hangunkat felemelni, a hallgatóságot megszólítani, bevonni?
    Erről beszél….

 

  1. Vizuális történetmesélés – Prezentáció Te is nehezen viseled az unalmas prezentációt, rabolják az idődet. Mindannyian így vagyunk ezzel, mégis a céges prezentációk 95 százaléka béna. Naponta 30 millió prezentációt készítenek és a többségük hosszú, unalmas, gyengén tervezett, üres. Ebben a blokkban arról fogunk beszélni, hogyan készül a jó prezentáció.
  • Mikor és hogyan használj infografikát?
  • Mi az, hogy egyszerűség?
  • Hogy kell bátornak lenni? Végül is a diakészítés a bátorságról szól.
  • Mitől vagy eredeti?
  • Mikor vagy váratlan?
  • Mitől vagy hiteles?

 

Az előadók

Bruck Gábor
25 éve tanít kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra.
Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne.
Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.
Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben vagy felismerhető egy jó kampány hátterében.

 

Bárdos András
30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút.
Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni.
20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában.
Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást. Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

 

Kaszás György
Kreatívigazgató, tréner és coach. 18 éven át a McCann Erickson Budapest, az első közép-európai multi reklámügynökségi iroda, alapító vezető kreatív igazgatójaként dolgozott, ma pedig saját cége keretein belül foglalkozik reklámcsinálással. Közel két évtizedes gyakorlattal rendelkezik a nyilvános beszéd / prezentáció, a kreatív problémamegoldó gondolkodási módszerek és a reklámkreativitás területein. Marketingkommunikációs és kreatív gondolkodás témákban szakmai fórumok gyakori felkért előadója, szakmai könyvek szerzője.

Fizetési módok
A tréning díját fizetheted előre, banki utalással.

A tréning ára:
90.000 Ft+ÁFA

Időpont:
2017. augusztus 24. (csütörtök) 9:30-17:30

Helyszín:
Mozsár Kávézó, Budapest, Nagymező utca 21. (Nagymező és Mozsár utca sarok)

Ha kérdésed van, keress minket!

Elérhetőségeink:
E-mail cím: vezetoiakademia@smg.hu
Telefonszám: 06 70 426 8199

Előadók:
Bruck Gábor és Bárdos András

Maradt még kérdésed a rendezvénnyel kapcsolatban?

Keress minket bizalommal a vezetoiakademia@smg.hu címen,
vagy a +36 70 426 8199-es telefonszámon.

Copyright © 2015 Sawyer Miller Group Vezetői Akadémia - Adatvédelmi információk