Aki nem képes meggyőzni,
nem képes vezetni sem
Talán úgy gondolod, hogy a meggyőzés az értékesítők és marketingesek fegyvere. Valójában az egyik legfontosabb vezetői készség. A kiemelkedő vezetőknek nem csak erős víziójuk van, hanem át is tudják adni a csapatuknak, az üzleti partnereknek, a befektetőknek.
Az üzleti sikered azon múlik, hogy a döntő pillanatokban győzni tudsz. Erőből nem mindig megy. Amikor megy, akkor sem mindig érdemes. A meggyőzés ugyanis nem legyőzés. Lehet, hogy sorra nyered a csatákat, de a háborút végül elveszíted, mert minden hidat felégettél magad mögött.
Hogyan csináld jól? Ezt tanulod meg a tréningen.
Egy sikertelen tárgyalás
sok milliódba kerülhet
Mennyi sikertelen tárgyalásod volt, amely fantasztikusan indult?
Mosolygó tárgyalópartner, jó termék, magabiztosnak érezted magad. Ezután nem vették fel a telefont, nem válaszoltak az e-mailekre. Máig nem tudod, hogy hol csúszott félre.
Vannak kulcsfontosságú megbeszélések, ahol a kudarcot minden áron el kell kerülnöd. Hogyan készülj fel ezekre? Hogyan kommunikálj? Mit mondj és mit ne mondj? Mire figyelj, hogyan reagálj, hogyan távozz győztesen?
A meggyőzés elsősorban nem a technikákról, hanem
a kapcsolatról szól.
A meggyőzés nem a meggyőzéssel kezdődik. Ha félnek tőled, nem tudod eladni a gondolataidat. Akkor sem, ha igazad van.
Ha csak hangos vagy és bombasztikus, akkor nulla a hatásod. Az érveidet nem fogadják el, ha nem bíznak benned.
Sok meggyőzés tréningen, tanfolyamon a technikákra helyezik a hangsúlyt. Ezen a napon is tanulsz eszközökről, de ennél sokkal többet viszel haza: megérted és alkalmazni tudod a meggyőzés lényegét.
A világ legjobb ötlete $20-t ér.
a Közepes ötlet, amiről sikerül meggyőznöd sok százezer vevőt, befektetőt, munkatársat:
milliárdokat.
Százan vagyunk, százfélét gondolunk, és mégis elérheted, hogy egyetértsenek veled. Hogy változzanak, hogy megvegyék a terméked, üzletet kössenek veled. Enélkül a legjobb ötleted is a fiókban végzi.
Olyan tematikát
álllítottunk össze, melyre mi is szívesen beülnénk.
1. Hogyan döntünk?
Miért döntünk? Miért nem döntünk? Érvek vagy érzelmek? Mikor és melyiket használd? Mire jók az érvek, és hol ne használd őket?
2. Kifogáskezelés
Melyek a leggyakoribb kifogások, és mi van a hátterükben? Hogyan készülj fel rájuk és lendülj túl rajtuk?
3. Kulcsfontosságú megbeszélések
Minden napod a meggyőzésről szól, de vezetőként vannak kritikus pillanataid. Hogyan reagálj jól, amikor több millió-tízmillió-százmillió forintról, a legjobb alkalmazottadról, vagy a céged jövőjéről van szó?
4. A szavaid ereje
Mindenkinek saját térképe van a világhoz – ha csak a saját térképed alapján beszélsz, azt csak te érted. Egy dolog, hogy mit mondasz, más dolog, hogy ők mit hallanak. Hogyan beszélj úgy, hogy értsenek? Mit mondj, és mit ne mondj, hogy a megfelelő hatást érd el?
5. Bizalom: a meggyőzés alapja
Az érveidet nem fogadják el, ha nem bíznak benned. Hogyan építs bizalmat (akkor is, ha csak pár perced van)? Mi rombolja le a felépített bizalmat, mit kerülj el minden áron?
6. Hitelesség
A meggyőzés belső hatóereje az, hogy te mennyire hiszel benne. Nagyon nehezen tudsz valakit meggyőzni valamiről, amit nem tartasz igaznak. Hogyan és miért tart hitelesnek a tárgyalópartner? Hogyan építheted fel?
A tréning után
képes leszel arra, hogy
felkészülten érkezz minden tárgyalásodra.
Nincs több meglepetés, amit elkerülhettél volna. Megtanulod, mi a meggyőzés nulladik lépése, és hogyan készíts kutatást tárgyalópartneredről.
elérd a céljaid, anélkül, hogy lerombolnád a kapcsolataid.
Nem kell, és nem is érdemes átgázolni a másikon. Megtudod, hogy miért nem jó stratégia erőből meggyőzni, főleg, amikor van más út.
védekezz az ellened alkalmazott technikákkal szemben.
Fel fogod ismerni, amikor téged akarnak befolyásolni, így tudatosabb döntéseket hozol.
a kritikus helyzetekben jól szólalj meg.
Amikor nagy a tét, általában rosszabb döntést hozol. Kivéve, ha felkészülten érkezel és tudod, hogyan érd el a célodat.
Ha a fentiekre képes vagy, akkor el tudod érni a céljaidat. Meg tudod osztani a csapatoddal a víziódat, eladod a terméked, hatékonyan tárgyalsz a beszállítóiddal.
Amire NE SZÁMÍTS:
Számtalan módja, módszere, trükkje van annak, hogyan csapjunk be másokat.
Hogyan vezessünk meg. Hogyan vegyük palira.
Erre ne számíts. Azért, mert ezek a módszerek nem működnek.
Persze, hogy becsaphatsz bárkit, ha elég ügyes és eltökélt vagy.
De mit nyersz vele?
Egy ellenséget.
A hatékony meggyőzésen mi egészen mást értünk. A tréningen elmondjuk, hogy mit.
A LEGJOBBAKTÓL
TANULSZ MAJD
Olyan előadókat hívtunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet. Aki nálunk előad, nem csak kiváló szakember kell, hogy legyen, hanem kiváló előadó is. Fenntartjuk a figyelmed, egészen a legvégéig.
Dr. Újszászi Bogár László
A Corvinus Egyetem oktatója, kutatója. Szakterülete a meggyőzés és befolyásolás. A meggyőzés, titokzatos és félelmetes fegyver. Azoknak a kezében, akik tudják a "forszát", olyan erővé válhat, amely rákényszeríthet bennünket, hogy látszólag ésszerűtlen és meglepő módon cselekedjünk. Az üzleti- és magánéletben, a meggyőzési technikák használata a választóvonal a siker és kudarc között.
Hogyan tudod ezt a tudást a javadra fordítani? Hogyan vedd észre, amikor téged befolyásolnak? Hogyan törjük meg az ügyfelek ellenállását? Hogyan ösztönözzük cselekvésre ügyfeleinket?
Bárdos András
30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. 20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában. Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást.
Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.
Bruck Gábor
Döntéspszichológus. 25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.
Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben.
Ha eljössz, nem csak tudást, hanem
igazi tréningélményt
kapsz.
3 fogásos, ízletes ebéd
A nap közepén a Mozsár Étteremben, egy kiváló ebéd mellett építhetsz új üzleti kapcsolatokat.
Ötletekkel teli jegyzetfüzet
Tele fogod írni a füzeted új ötletekkel. Ha megvalósítod őket, idén-ban új szintre emeled a vállalkozásod.
Kapcsolatépítés egy kávé mellett
A szünetekben kávé és frissítők mellett találod meg az új üzleti partnereid. Hozz legalább 55 névjegykártyát.
Handout a prezikről
A tréning elején kezedbe adjuk a diákat egy handout formájában, amire jegyzetelhetsz. Emailben is elküldjük a tréning után.
Az a bizonyos érzés...
...hogy mindez valójában mennyire egyszerű. Miért? Mert a lényeget már megtanultad itt.
Helyszín és időpont
November 15. – 9:30-17:30.
November 8-ig
ezek a bónuszok
is járnak a jegyed mellé.
KEDVEZMÉNYES kiscsoportos konzultáció
Az első konzultáción mindössze 10.000 forint + ÁFA áron behetsz részt.
Ha a másikon is szeretnél részt venni, akkor összesen
30 ezer forint + ÁFA áron vehetsz rájuk jegyet.
Meggyőzés az online térben
Hogyan ültesd át a marketingedbe a tanultakat? Mit tegyél, ha nem ül veled szemben a tárgyalófél, hanem épp a weboldalad böngészi? Hogyan adj ajánlatot, tervezz landing oldalt, tervezz kampányt a meggyőzés szabályait figyelembe véve?
3 órás kiscsoportos konzultáció november 20-án (09-12 óra).
Meggyőzés szemtől szemben
Kiscsoportos konzultáció Újszászi Bogár Lászlóval, a tréning előadójával. Hogyan hass a tárgyalópartneredre? Milyen szavakat, kifejezéseket hasnzálj? Mivel nyiss és mivel zárj le? Személyes visszajelzéseket és tanácsokat kapsz.
3 órás kiscsoportos konzultáció november 19-én (09-12 óra).
#1
Kifogáskezelő sablon
Melyek a leggyakoribb kifogások, amelyekre felkészülhetsz? Hogyan gondold át még a tárgyalás vagy meeting előtt? Készítettünk neked egy sablont, amit elég kitöltened minden megbeszélés előtt, és így felkészülsz a kifogások 95%-ra.
#2
Célközönség-tervező sablon
A meggyőzés a kapcsolatról szól. De hogyan ismerd meg őket? Megkapod azt a kérdéssort, amivel például ezt a landing oldalt terveztük. Elég 30 perc, hogy kitöltsd, és felkészült leszel.
#3
Belépés az SMG zárt Facebook-csoportjába
A csoportban hasznos információkat kapsz, és tréningjeinket percről percre közvetítjük írásban. Építs kapcsolatot a résztvevőkkel a tréning után is.
#4
Könyvajánló: ezeket olvasd, ha a legjobb akarsz lenni
A tréningnapon elmondjuk a legfontosabb gyakorlati tudnivalókat. Ha tovább szeretnél fejlődni, elmondjuk, hogyan tedd. Nem kell órákat keresned a legjobb könyveket. Elmondjuk, hogy mi melyeket használjuk.
Early bird
-
Részvétel a tréningen
-
Kedvezményes kiscsoportos konzultáció (2 témából választhatsz)
-
3 fogásos ebéd
-
Szünetekben kávé, frissítő, kapcsolatépítés
-
Belépés az SMG tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
-
3 db bónusz
Late bird
November 9-től:-
Részvétel a tréningen
-
3 fogásos ebéd
-
Szünetekben kávé, frissítő, kapcsolatépítés
-
Belépés az SMG tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
Biztonságos fizetés
Ha bankkártyával fizetsz, akkor átirányítunk a Barion felületére. Hozzánk nem jutnak el bankkártyaadataid.
100% garancia
Ha nem azt kaptad, amit vártál, jelezd ebédszünetig és kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed.