Mitől leszel látható és hallható?

Előadók

Bruck Gábor
Bárdos András
Drágus Richárd

Előadások

A legfontosabb dolgot értsd meg először: a vevőid nem laknak fejedben. Ezért beszélj úgy hozzájuk, hogy megértsenek. Megértsék, hogy miért érdemes téged választaniuk. Ebben segítünk.

A cégek versenyében többnyire az győz, akinek jobb története van. Mindegy, hogy vendéglőt, ügyvédi irodát, takarítócéget, vagy csapágygyárat vezetsz, a jó történet mindig segít. A legnagyobbak is történetmondó versenyben vannak:

Cola vagy Pepsi,
Audi vagy Mercedes,
Siemens vagy Bosch
Nike vagy Adidas?

A Te piacodon is verseny van. A jó történet itt is nyerő.
A rossz hír, hogy vezetőként neked kell megírnod a céged történetét. Neked kell ezt frissen tartanod, és naponta újra és újra elmondanod. Másként a vállalati kommunikáció ma már sokkal fontosabb annál, mint hogy kizárólag a beosztottak kezébe kerüljön. A vezető dolga a történet alapjainak megírása. Olyan történetnek, amelyet szeretsz, amelyet szívesen mesélsz. Amit mások is szívesen hallanak, és mondanak tovább. Egy történet, ami elmondja, hogy miről szól a céged, és mitől más, mint a többiek. Egy történet, amelyből a munkatársaid is értik, hogy mit akarsz. Ahogy a Google, a Facebook, az Apple, a Prezi, a Cola vagy éppen a MannaSzappan munkatársai értik, hogy miről szól a cégük. Sokféle formában meséled a történetedet. Van honlap, Facebook, hirdetés, szórólap, dm-levél, kupon, speciális ajánlat, kirakat, vagy a közvetlen beszélgetés. Csak csináld jobban, mint mások.

Azonban ahhoz, hogy mindezt jól csináld, valamit értened kell: szükséged van egy sajátos vezetői- és marketing szemléletre. Erre akarunk megtanítani.

Miért válaszd ezt a tréninget?
Azért mert ma már nem elég a jó cég, a jó termék, kell az is, hogy értsék, mit akarsz. Tudják, hogy mit kínálsz. Sokan azt hiszik, hogy érthetően beszélnek, de ez nincs így. Valószínűleg a Te céged is kommunikálhatna sokkal jobban, lehetne sokkal ismertebb, népszerűbb és sikeresebb.

Mit fogsz megtanulni a tréningen?

Elsőként azt, hogy nem szánunk időt arra, amiről azt érezzük, hogy mesterkélt, műanyag. Kidobjuk, amit nem érzünk hitelesnek, ami reklám szagú. És téged is kidobnak, ha nem vagy elég hiteles.

Másodszor, megtanulod, hogy a sikerhez kell az izgalmas, érdekes és intelligens cégtörténet. Mintha egy állandóan frissülő, modern híroldal volnál. A storytellingről, történetmesélésről beszélünk. Ha ezt megtanulod, akkor robbantod a bankot.

Harmadszor, megtanítunk a marketing, a reklám, a kommunikáció új szemléletére. A jó hír, hogy a konkurenseid is kissé lemaradtak, még kevesen értik a lényeget, ezért viszonylag gyorsan törhetsz előre. Kiérdemelheted az extraprofitot, erről még nem maradtál le.

Negyedszer, érteni, és használni fogod, az új marketing szemléletet. Ez a Content Marketing, vagy a Tartalom Marketing. Jó, ha tudod: 2012-ben az amerikai cégek a marketing büdzséjük 26%-át már tartalommarketingre költötték. 2013-ban már 36 százalékát, 2014-ben pedig 54%-át költik erre. Tehát a marketing büdzsé nagyobbik részét nem szórólapokra, óriásplakátokra, sajtóhirdetésekre, hanem jó történetekre költik. És jó ha tudod, ami Amerikában menő az nagyon gyorsan itt is az lesz, de most még időben vagy…

És neked mi a történeted?

Még nincs meg? Akkor ez az ötödik ok, amiért érdemes eljönnöd a tréningre. Segítünk kitalálni, felépíteni, megírni.
Már meg van? Biztos, hogy elég jó? Ha nem vagy biztos benne, akkor megmutatjuk, hogyan csinálják a legjobbak.
Nem tudod, hogyan fogj hozzá?
Tervezed az őszi vagy a téli kampányt? Gyere el és 30%-kal hatékonyabb leszel.
Nem tudod eldönteni egy reklámszövegről, hogy jó-e vagy rossz?

Gyere el és megérted, hogyan döntenek az amerikai guruk.

Czéh Péter

Author by peterc

peterc ,


Copyright © 2015 Sawyer Miller Group Vezetői Akadémia - Adatvédelmi információk