Hogyan építsd fel
saját médiádat?

A legrövidebb út a pénzhez

Szövegírás, videózás és marketing. Ha eljössz erre a 3 tréningnapra, akkor képes leszel felépíteni a saját médiád. Akkor Te is olyan jó leszel, mint akire eddig irigykedve néztél.
Bárdos Andrással és Bruck Gáborral

TUDTAD,

hogy egy teljes film- és fotóstúdió van a zsebedben?

Olyan lehetőségek és eszközök vannak a kezedben (szó szerint!), mint soha korábban. Közösségi média, ingyenes vagy olcsó szoftverek, a zsebedben lapuló okostelefon. Ami régen (tíz)milliókba került és kevesek kiváltsága volt, ma a tiéd.

Ugyanez

a konkurenciád

zsebében is ott van.

Aki kettőtök közül profibban, hatékonyabban és meggyőzőbben használja, azé a megrendelés. A piac. A bevétel. A profit.

Van azonban egy jó hírünk számodra...

Mindez

Sokkal egyszerűbb,

mint gondolnád.

Nehogy azt hidd, hogy több éves képzésekre, milliós felszerelésre vagy stábra van szükséged az induláshoz.
Azt se hidd el, hogy más emberré kell válnod. Hogy szerepet kell játszanod. Hogy meg kell tanulnod, amit egy televíziós megtanul. Ezen a tréningen azt is elmondjuk neked, hogy mi mindent nem kell megtanulnod.

A munkát már

elvégezték helyetted.

Sok ezren fejlesztik az appot, amivel a videó megvágása neked már csak 5 perc. Mi már elkövettünk minden elkövethető hibát, hogy neked ne kelljen. Mindezt megosztjuk veled ebben a három napban. Nem csak tudást adunk át, hanem a kezedbe adjuk azokat az eszközöket, amelyekkel elindulhatsz.

„Ma egy cég akkor tud jó business-t építeni,

ha közönséget épít."

– Wolf Gábor az SMG A Gyilkos Prezentáció tréningje után

Nézd meg, mit mondtak a résztvevők az előző tréningünkről!

A LEGJOBBAKTÓL

TANULSZ MAJD

Valószínűleg gyűlölöd az unalmas előadásokat. Tiszteljük az idődet. Aki nálunk előad, nem csak kiváló szakember kell, hogy legyen, hanem kiváló előadó is. Fenntartjuk a figyelmed, egészen a legvégéig.

Amikor innen hazamész,

végre érteni fogod,

hogy mi történik körülötted.

Érteni fogod a marketingesed

Nem esel zavarba, amikor tárgyalnod kell a legújabb kampányodról. Jó kérdéseket teszel fel neki. Tudod, hogy mit kérj tőle, hogy merre haladjon a céged.

Érteni fogod, hogy mit csinálnak a gyerekeid

Érteni fogod, hogy hogyan kommunikál az a generáció, akikből a leendő vevőid lesznek. Mivel foghatod meg őket? Hogyan válhat vonzóvá a céged számukra?

Megint rájössz arra, hogy okosabb vagy, mint gondoltad.

Október 26.

Szövegírás [MEGTELT]

Hogyan írj úgy, hogy az írásodat ne hatan, hanem hatszázezren olvassák el?

A tréning után

képes leszel arra, hogy

Olyan hírlevelet írj, ami elad

Olyan tárgymezőt írsz, amire átkattintanak. Az első mondattal megragadod a figyelmüket. A következő néhány mondattal pedig eladod a terméked / szolgáltatásod.

Olyan posztokat írj, amit sokan megosztanak

Mert érdekes. Mert érzelmeket kelt. Mert gyorsan átfutható és megosztásra érdemes. Mennyi pénzt spórolhatsz, ha kevesebbet kell hirdetned?

Jó címet adj a cikkeidnek

Tudtad, hogy a jó cím legalább olyan fontos, mint a cikk minősége? Tudsz olyan ígéretet adni a címedben, amire kattintanak, és amit be is tartasz?

Jó fotót használj a posztokhoz

Olyan fotót, ami erősíti a szöveget. Hogyan találhatsz ilyen fotókat? Hogyan szerkesztheted meg, hogy illeszkedjen a szövegedhez?

Ha a fentiekre képes vagy, akkor meg tudod ismertetni a terméked a vevőddel. El tudod adni a terméked. Állandó kapcsolatban tudsz lenni vele.

Akik végigvezetnek a tréningen

előadók

Bruck Gábor

Bruck Gábor

Tudtad, hogy szinte egy komplett szerkesztőség van a farzsebedben? Hogy egy olyan különleges lehetőség ez számodra, amelyet egyszerűen használnod kell? Írni tudsz. Szoktál emailben, telefonon és talán még kézzel is. Gábor arról beszél majd, hogy a céged növekedéséhez, pénzkereséséhez hogyan használod az írást, a szöveget, és miért állnak óriási lehetőségek előtted ezen a területen.
Bárdos András

Bárdos András

A legtöbben iskolában tanulunk meg írni. Írunk sok fogalmazást, aztán diplomamunkát és végül céges leveleket. De tanultad valaha, hogy mire figyelj, hogy miért fontos a ritmus, a feszültségkeltés és -fenntartás? Mi köze van a megnyitási aránynak a felütéshez? A címadásnak az eladáshoz? András elmondja, hogyan használd ezeket a fontos eszközöket, hogy másnap már alkalmazhasd őket.

Vavrek Balázs

Mi a különbség közted és egy ugyanolyan szaktudással és tapasztalattal bíró vezető között? A megjelenés. Mi adhat versenyelőnyt, ha "ugyanolyan" terméked van, mint a konkurensednek? A tálalás. Az online marketingben az árbevétel mindig a kampányoldalon születik vagy hal el -- megmutatom, hogyan tartsd az oldalon a látogatót, hogyan kelts fel benne igényt, hogyan láss bele az agyába, hogyan építs értéket néhány mondattal és hogyan szerezd meg az igenlő választ. Marketingszöveg-írási gyorstalpaló példákkal és esettanulmányokkal.

Janata Krisztina

Szövegírás specialista, rutinos előadó, tréner és marketing tanácsadó. A Budapesti Metropolitan Egyetem címzetes docense, ahol a Kisvállalati Marketingasszisztens képzés című tantárgyat oktatja. A Marketing Commando társ-alapítója, rendezvényeinek főszervezője, a Marketing Navigátor magazinban pedig annak indulása óta publikál.

November 09.

VIDEÓZÁS [MEGTELT]

A forgatástól a vágásig: hogyan mutasd meg videóval, amit akarsz, a lehető legegyszerűbben és legolcsóbban?

A tréning után

képes leszel arra, hogy

Olyan videót készíts, amin jól nézel ki

„Csúnya vagyok, nem nézek ki jól." Talán az egyik leggyakoribb érv arra, hogy miért nem kezdik el a videózást. Ha még igazad is lenne, tudod, hogy milyen egyszerű úgy beállítani téged a kamerán, hogy jól nézz ki?

A megfelelő eszközöket használd

Vissza fogod keresni a tréning árát azzal az eszközlistával, amit átadunk neked. Konkrétan elmondjuk, hogy melyik alkalmazást, kamerát, mikrofont, beállítást érdemes használnod.

Megtervezd és megvágd a videódat

Már aznap este, miután hazamész a tréningről. Közzéteheted az első videót a céged Facebook-oldalán. Megmutatjuk, hogy mitől lesz izgalmas az elkészült videó – akkor is, ha csak te beszélsz rajta.

Profin viselkedj a kamera előtt

Elmondjuk azokat a konkrét trükköket, amit a tévések használnak. Hogyan győzd le az izgalmat, legyél magabiztos és hiteles a kijelzőn? Melyek azok a hibák, amiket a legtöbben elkövetnek (és nem is veszik észre)?

Ha a fentiekre képes vagy, akkor nem ijedsz meg attól, ha behívnak egy országos reggeli műsorba. Képes leszel otthon, a nappalidban leforgatni egy olyan videót, ami akár több százezer forintot hoz másnapra.

Akik végigvezetnek a tréningen

előadók

Bruck Gábor

Bruck Gábor

Fontos, hogy ki van a vásznon, a képernyőn. Tudnod kell a szabályokat, mikor képernyőre kerülsz. Ezek tanulható, könnyen elsajátítható dolgok. Gábor elmondja, hogyan. Senki sem tökéletes, de ha a képernyőn annak tűnsz, akkor a kivánt hatás elmarad. Miért? Gábor előadásából ezt is megtudod majd, ahogyan azt is, hogyan lehetsz képernyő-kompatibilis.
Bárdos András

Bárdos András

Ismered András arcát, hangját, ott volt sokszor a nappalidban a vacsora közben. Pontosan tudja, hogyan kell kamera előtt viselkedni, hogyan lehet hatást elérni. Elmondja, hogyan érd el az általad kívánt hatást és azt is, hogy miért fontos a sebezhetőség a képernyőn.

Hajdu Szabolcs

Magyar filmrendező, színházi rendező, forgatókönyvíró, színész. Számos nagyjátékfilmet készített, tucatnyiban színészként is közreműködött. Fehér tenyér című alkotását Magyarország nevezte az Oscar-díjra. Azokról az alapvező képalkotási szabályokról beszél majd, amelyeket akkor is tudnod kell, ha telefonnal forgatsz és akkor is, ha stábot hívsz. Ehhez nem kell operatőrnek lenned. Csak néhány elvet kell megtanulnod, hogy a végeredmény meggyőző legyen.

Szirmai Gergely

Hogyan építs közönséget YouTube-on a nulláról? Szirmai Gergelyé a magyar YouTube egyik legnézettebb, több mint 390.000 követővel rendelkező csatornája. Két másik csatornája, a GameDay Iroda (amelyet Kiss Imivel együtt készít) és az AFK Légió szintén 100 ezer feliratkozó felett jár. Imivel közös előadásában olyan gyakorlati tippeket, ötleteket ad át, amivel Te is építhetsz közönséget a YouTube-on.

Kiss Imi

A GameDay Iroda és a GörbeTükör YouTube-csatornákat készíti (előbbit Gergellyel közösen). A Színház- és Filmművészeti Egyetemen végzett televíziós műsorkészítőként. Szerkesztőként dolgozott mindhárom meghatározó csatornánál (RTL Klub, TV2, MTV), de kezdettől fogva az online, azon belül is a Youtube érdekelte. YouTube-os műsorgyártással, tartalom- és formátumfejlesztéssel, online videós kampányok tervezésével és kivitelezésével foglalkozik.

November 23.

Marketing

Hogyan lesz a saját médiából profit? Közösségi média és tartalommarketing a vállalkozásodban.

A tréning után

képes leszel arra, hogy

Elkezdj a vevőid fejével gondolkozni

A kommunikáció az, ami a vevőd fejében történik, amikor megszólalsz. Ha a megfelelő üzeneteket a megfelelő módon tálalod, akkor hatékony lesz a kommunikációd. Ehhez viszont meg kell értened őket.

Megtervezd a saját social media stratégiád

Hogyan igazodj el a közösségi médiában? Hogyan használd vevőszerző csatornaként? Hogyan legyél hiteles, őszinte és hatékony a Facebook-on és Instagramon?

Végre megvalósítsd az ötleteid

Az előző két tréningen legalább száz új ötlettel és lehetőséggel gazdagodtál. Ezen a tréningen megtudod, hogy mit kell tenned, hogy az írást és a videókat a céged szolgálatába állítsd.

Ha a fentiekre képes vagy, akkor a vállalkozásod élen jár és nem a konkurencia mögött kullog. Meg tudod tervezni a következő éves kampányodat. Új vevőszerző csatornákat indíthatsz el.

Akik végigvezetnek a tréningen

előadók

Bruck Gábor

Bruck Gábor

A social media ma mindenütt veled van. A zsebedben, a nappalidban. A telefonodhoz nyúlsz, amikor reggel kikapcsolod az ébresztőt. Valószinű átnézed gyorsan a Facebookod, talán az Instagramod, a leveleidet még mielőtt felkelsz. Online vásárolsz könyvet, számitógépet és a vállalkozásodnak is valószinűleg van honlapja. Vevőt szereztél már online? Gábor elmondja miért ez a legolcsóbb vevőszerzési forma, hogy már aznap elkezdhesd a költségcsökkentést.
Bárdos András

Bárdos András

A marketing is akkor jó, ha őszinte és egyszerű. András előadásában ezek a fogalmak kerülnek a középpontba, hiszen ezek azok, amelyek a hatékony és hiteles marketing kulcsai. Ahhoz, hogy a céged számára a legjobb marketing eszközöket a legjobb módon használd, ismerned kell ezeket az összefüggéseket.

Lilu

Az RTL Klub és az RTL II műsorvezetője évek óta tudatosan és nagyon hatékonyan építi Instagram oldalát. Tudja, mitől működik egy kép és mi az, amit tudnod kell, hogy az Instagramot is használni tudd a céged, terméked, vagy akár saját magad építéséhez. Beszél majd a csapdákról is, és ad sok jó tippet, amivel elindulhatsz.

Wolf Gábor

A Marketing Commando alapítója. Marketing tanácsadó, előadó. Nemzetközi cégek marketingeseként kezdte vállalkozását, mielőtt 2001-ben megalapította Magyarország első KKV marketinggel foglalkozó vállalkozását.

Ungvári Péter

Már tudod, hogy hogyan írj, hogyan készíts videót. De hogyan lesz a tartalmadból vevő? Hol a tartalommarketing helye a cégedben? A Bridge Budapest ösztöndíjasaként a Prezinél, San Francisco-ban szerzett tapasztalatokat. Marketinges vállalkozása mellett önkéntesként a Pálferi Alapítvány kommunikációján dolgozik.

Ha eljössz, nem csak tudást, hanem

igazi tréningélményt

kapsz.

3 fogásos, ízletes ebéd

A nap közepén a Mozsár Étteremben, egy kiváló ebéd mellett építhetsz új üzleti kapcsolatokat.

Ötletekkel teli jegyzetfüzet

Tele fogod írni a füzeted új ötletekkel. Ha megvalósítod őket, 2018-ban új szintre emelet a vállalkozásod.

Kapcsolatépítés egy kávé mellett

A szünetekben kávé és frissítők mellett találhatod meg az új üzleti partnereid. Hozz legalább 55 névjegykártyát.

Handout a prezikről

A tréning elején kezedbe adjuk a diákat egy handout formájában, amire jegyzetelhetsz. Emailben is elküldjük a tréning után.

Az a bizonyos érzés...

...hogy mindez valójában mennyire egyszerű. Miért? Mert a lényeget már megtanultad itt.

Helyszín

Mindhárom tréning egésznapos, 9:30-17:30-ig tart.

CSAK MA ÉJFÉLIG!

ezek a bónuszok

is járnak a jegyed mellé.

Önmagában ezekkel a bónuszokkal visszakeresed a tréning árát.

#1

Videós eszközök listája

Írtunk neked egy listát azokról az eszközökről, amelyeket érdemes beszerezned, ha belevágsz a videózásba. Több lista is lesz: alacsonyabb költségvetésre és magasabbra. Ezzel a listával önmagában több nap munkát és több százezer forintot takarítunk meg neked. Tudni fogod, hogy melyik kamerát, mikrofont, világítást, súgógépet érdemes megvenned, és ezek mennyibe kerülnek.
(a videós tréninghez)

#2

A legjobb appok tartalomgyártáshoz

Milyen appokat használj videók és fotók készítéséhez, vágásához? Hogyan készíts infografikát, feliratot, animációt? Összegyűjtöttük neked azokat az iPhone, Android, Windows és Mac appokat, amivel gyerekjáték lesz új tartalmat gyártanod. Nem kell sok százat kipróbálnod: teszteltük helyetted. A legtöbb ráadásul ingyenes.
(mindhárom tréninghez)

#3

Checklist a következő szövegedhez

Készítettünk neked egy csekklistát, amelyet minden bejegyzés, hírlevél vagy újságcikk megírásakor elővehetsz. Ebben a listában benne vannak a jó szöveg legfontosabb elemei (ezek nem változnak, 10 év múlva is ugyanúgy használni tudod őket).
(a szövegírás tréninghez)

#4

Tartalommarketing segédanyag

Készítettünk neked egy dokumentumot, amely segítségével otthon, a csapatoddal együtt meg tudod alkotni tartalommarketing-stratégiád. Ne aggódj, nem bonyolult: egyszerű kérdésekkel és ötletekkel segítünk a megvalósításban.
(a marketing tréninghez)

#5

1 éves Kontent Magazin előfizetés

1 éves előfizetés Magyarország egyetlen nyomtatott tartalommarketing-magazinjára, 4500 forint értékben.
(a szövegírás tréninghez)

#6

Marketing szótár

Többé nem lehet megtéveszteni és összezavarni téged: átadunk neked egy szótárat a leggyakrabban használt marketinges rövidítésekkel és kifejezésekkel. Ezután érteni fogod őket.
(a marketing tréninghez)

#7

3x2 óra marketing konzultáció

Nem engedjük el a kezed a tréningek után. Addig dolgozunk veled, ameddig át nem ülteted a gyakorlatba az itt hallottakat. A Sawyer Miller Group marketinges csapata 3 alkalommal, 2-2 órás kiscsoportos konzultáción segít megvalósítani a terveidet. Ezeken az alkalmakon a tréningek után megtervezheted a teljes 2018-as marketingstratégiád, felteheted kérdéseid. Várható időpontok: 2017. december és 2018. január.
(ha mindhárom tréningre jelentkezel)

Utólag nem fogod érteni, hogy miért nem vágtál bele hamarabb.

Marketing tréning

69000 forint + ÁFA
  • Szövegírás vagy marketing tréningnap
  • 3 fogásos ebéd
  • Szünetekben kávé, frissítő, kapcsolatépítés

Október 26.
Szövegírás tréning

November 09.
Videózás tréning [MEGTELT]

November 23.
Marketing tréning [MEGTELT]

Már csak 4 szabad hely maradt.
Foglald le a helyed a tréningre!

Biztonságos fizetés

Ha bankkártyával fizetsz, akkor átirányítunk a Barion felületére. Hozzánk nem jutnak el bankkártyaadataid.

100% garancia

Ha nem azt kaptad, amit vártál, a tréning után kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed. (Sok éve tartunk tréningeket, még senki nem élt ezzel a lehetőséggel.)

Vezetőként mi a legköltségesebb hibád? Nem az, amit elrontasz, hanem amit nem csinálsz meg.
Vannak a világon dolgok, amelyek 5 nap alatt megtanulhatók. Ez is ilyen téma. Ha megérted az alapokat, és az előtted álló lehetőségeket, csak egy kérdésed lesz:
Miért nem kezdtem el hamarabb?

100% pénzvisszafizetési garancia

Ha nem azt kaptad, amit vártál, a tréning után kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed. (Sok éve tartunk tréningeket, még senki nem élt ezzel a lehetőséggel.)

„Nincs erre időm, most annyi minden van..."

Volt már olyan, hogy nem volt annyi minden? Holnap sem lesz több időd. Ha nem tanulod meg, elmegy melletted az idő.

„Mit kell ezen tanulni?"

Igazad van. De tudod, vagy nem? Csinálod, vagy nem? Megvalósítottad már, vagy nem?

„Elfoglalt vagyok, nincs 3 napom."

Ha bele akarsz kezdeni a saját médiád felépítésébe, valószínűleg sokkal több időt kell befektetned. A bónuszainkkal legalább 1 hét munkát takarítunk meg neked – nem beszélve arról a tudásról, amit a tréningen megszerzel.

„Miért pont tőletek kell erről tanulnom?"

Mert elhozzuk neked a legjobb szakembereket a témában. Nem kell konferenciáról konferenciára járnod, hogy információmorzsákat kaparj össze. Három nap, tömény tudással és inspirációval. Ezután bármilyen új rendezvényre felkészülten mehetsz, mert érteni fogod, hogy miről beszélnek ott.

"Már nem vagyok huszonéves, miért kellene ezt megtanulnom?"

Amíg fejlődsz, fiatal vagy. Az agysejtjeid öregszenek a legkésőbb. A 70 éves ember feje lehet ugyanolyan fiatal, mint egy húszévesé. Nem kell bohóckodnod. Nem azt várjuk tőled, hogy te legyél az új Sebestyén Balázs. Azt szeretnénk, hogy tanuld meg a kommunikáció új eszközeit. Hogy magabiztosan használd őket.

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu
+36-20-495-6948