A workshopok megteltek, a tréningre pedig már csak néhány hely maradt. Foglald le most!
Menu
Voltál már úgy, hogy…?
Előtted a mikrofon, enyhén előrehajolsz, hogy megszólalj, de olyan száraz a torkod, mintha gyapotot nyeltél volna, és egy hang sem jön ki.
A fiatal Larry King volt így.
Beszélsz egy nagyobb csoport előtt, úgy érzed sínen vagy, és akkor elfelejted a beszéd folytatását. Dermedten állsz percekig. Van, aki mosolyog, más szánalommal néz, de minden, amit tehetsz, hogy nem esel össze.
A fiatal Winston Churchill volt így.
És imposztor szindrómád volt már? Az érzés, hogy nem vagy akkora, amekkorának látnak. Nem vagy elég jó, érdemtelenül állsz a hallgatók előtt.
A harvardi egyetemisták 60%-a szokta ezt érezni.
Egy pillanat alatt szerelmes lettél. Készülsz az első randevúra, de elrontod. Tízből nyolc ember volt már így.
Az elevator pitch megvan? Jön életed lehetősége, néhány perced van, hogy bemutatkozz, elmondd a nagy ötletet, de csúnyán elbénázod. Majd' minden fiatal volt ilyen helyzetben.
Ez mind elrontott prezentáció.
És mind elkerülhető.
Hogyan? Ezt fogjuk megmutatni az április 4-i Gyilkos prezentáció tréningen.
Ugye tudod, hogy egész életedben prezentálsz? Ugye tudod, hogy egész életedben prezentálsz?
Amikor a gyerek fölteszi a kezét órán és azt mondja: tanárnő, szeretnék kimenni, akkor prezentál. És a tanár két választ adhat: majd kimész óra után, vagy tessék, menj. Az első kudarc, a második siker.
Amikor bemész az első egyetemi órádra, akkor is prezentálsz, bemutatod önmagad. Ha a jó fejek ülnek melléd, az siker. Az első udvarlás. Ezer százalékig ott vagy, és megtervezett színházat játszol. Ha van második randi, siker.
Állásinterjún a legjobb arcodat akarod mutatni. És az összes üzleti tárgyaláson is prezentálsz. Figyelj, a társak, a vevők, az ügyfelek, a kollégák nem laknak a fejedben.
Mit gondoljunk az első benyomásról? Hogyan kezdd, hogyan keltsd fel az érdeklődést és hogyan tartsd fenn? Hogyan kerüld el a túlzó várakozást, mely után csak csalódást okozhatsz?
Hogyan légy érthető, követhető, érdekfeszítő egyszerre, hogyan növeld a feszültséget? Hogyan használd a testedet, a hangod, a tekinteted, hová nézz, mennyit beszélj és mennyit hallgass, hogyan szólítsd meg a hallgatóságot, mikor légy szellemes, mikor légy komoly, hogyan oldd a feszültséget, vagyis: hogyan érd el, hogy az üzenet hatásos legyen?
A jó prezentálás teszi lehetővé, hogy ismertté tedd önmagad és a cégedet. Izgalmassá, eladhatóvá váljon a terméked. A jó prezentálás a legolcsóbb módja annak, hogy sok emberhez jusson el a kampányod.
Mikor kezdődik a prezentáció valójában? Mikor kezdődik a prezentáció valójában?
A jó prezenter nem születik A jó prezenter nem születik
A jó prezentáció nem jön magától, hanem megtervezzük, kipróbáljuk, gyakoroljuk, és előadjuk. Az elmúlt 25 évben terveztünk ilyet multicégeknek, bankoknak, önkormányzatoknak, bíróságnak és minisztériumoknak.
Az elmúlt 25 évben ezt tanítottuk egyetemen, tréningeken, tévében, rádióban, és az interneten. A jó prezentáció pont olyan, mint te. De akkor, amikor a legjobb formában vagy. A jó prezentáció téged mutat, mégpedig a legjobb verzióban.
Valószínűleg a te fejedben több gondolat van, mint hinnéd. Segítek ezeket előhozni, segítek, hogy jól is mondd el.
A jó kommunikáció behozhatatlan versenyelőny
Ez a tréning lehetőség arra, hogy úgy prezentálj, úgy kommunikálj, ahogy a legjobb vezetők teszik. És azt ígérjük, hogy a kapott módszerek jó részét már másnap használhatod. És ezek be fognak válni.
Ha jól prezentálsz, te kapod a megbízást, a munkát, az előléptetést.
Ha jól beszélsz, jól prezentálsz, akkor jól inspirálsz, és jól motiválsz.
Ha a prezentálásra úgy készülsz fel, ahogy tanítjuk, akkor nem fagysz le a váratlan és nehéz helyzetekben.
Ha jól prezentálsz, akkor pontosan azt érheted el, amit szeretnél.
A világ igazán sikeres vezetői ezt használják
Ezt onnan tudjuk, hogy nagyrészt mi is tőlük tanultuk. Szerintünk, ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.
Amit megtanult Steve Jobs, Jeff Bezos, a Facebook, a Google vagy a LinkedIn vezetője, az számodra is hasznos lesz. Ezt kapod és nem kevesebbet.
A tréningen megtudod:
Hogyan válhat valaki országos hírűvé a teljes ismeretlenségből.
Egy gondolatot, ideát hogyan lehet megismertetni az egész országgal.
Hogyan hozd elő a gondolatokat a fejedből és add elő azokat.
Hogyan emelkedj a riválisaid fölé jó prezentációval, jó tálalással.
Hogyan legyél egyszerű (akkor is, ha a legbonyolultabb témáról beszélsz).
Hogyan kell természetesnek lenni, és annak is látszódni.
Mitől lesz a prezentációd meggyőző, hogyan gyakorolj hatást?
Mitől hisznek nekünk? Miért követnek bennünket? Miért vásárolnak tőlünk? Miért szavaznak ránk?
Tőlük tanulsz majd a tréningen, április 4-én
Bruck Gábor
Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Így látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben vagy felismerhető egy jó kampány hátterében.
Bárdos András
Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást. Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.
Kaszás György
Kreatív igazgató, tréner és coach. 18 éven át a McCann Erickson Budapest, az első közép-európai multi reklámügynökségi iroda, alapító vezető kreatív igazgatójaként dolgozott, ma pedig saját cége keretein belül foglalkozik reklámcsinálással. Közel két évtizedes gyakorlattal rendelkezik a nyilvános beszéd / prezentáció, a kreatív problémamegoldó gondolkodási módszerek és a reklámkreativitás területein.
1. workshop: április 11.
MEGTELT! Nyilvános beszéd workshop
Tanuld meg, hogyan készülj fel a következő előadásodra: akár 10, akár 1000 ember előtt beszélsz.
2. workshop: április 25.
MEGTELT! Videó workshop Bárdos Andrással
Készíts olyan videót, amin jól nézel ki. Itt az ideje, hogy végre megmutasd magad a világnak.
A tudás mellett
igazi tréningélményt viszel haza igazi tréningélményt viszel haza
3 fogásos, ízletes ebéd
A nap közepén a Mozsár Étteremben, egy kiváló ebéd mellett építhetsz új üzleti kapcsolatokat.
Kapcsolatépítés egy kávé mellett
A szünetekben kávé és frissítők mellett találhatod meg az új üzleti partnereid. Hozz legalább 55 névjegykártyát.
Handout a prezikről
A tréning elején kezedbe adjuk a diákat egy handout formájában, amire jegyzetelhetsz. Emailben is elküldjük a tréning után.
Ötletekkel teli jegyzetfüzet
Tele fogod írni a füzeted új ötletekkel. Ha megvalósítod őket, idén új szintre emeled a vállalkozásod.
Helyszín és időpontok
Tréning: április 4.
Nyilvános beszéd workshop:
április 11. Megtelt!
Videós szereplés workshop:
április 25. Megtelt!
Időpont: 9:30-17:30
AJÁNDÉK
ezek az értékes bónuszok
is járnak a jegyed mellé.
Belépés a tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
Itt a tréning után felveheted a kapcsolatot az új résztvevőkkel, és exkluzív tartalmakat olvashatsz tőlünk.
Grafikai anyagok, ikonok, fotók listája
Nem tudod, hogy hol keress fotókat, illusztrációkat a következő prezentációdhoz? Kapsz tőlünk egy listát, tele olyan oldalakkal, ahonnan ikonokat, grafikai elemeket, fotókat tudsz letölteni – többnyire ingyen, teljesen legálisan. Ezeket megkeresni több óra lenne, mi megspóroljuk neked ezt a munkát.
Prezentáció grafikai tervezése kiscsoportos workshop
Nem csak a szöveg, hanem a kép is számít. Hogyan készíts ütős prezentációt, akkor is, ha nem vagy grafikus? Május elején 3 óra alatt megmutatjuk azokat az alapelveket, amivel elkerülheted a kínos bakikat, és remekelhetsz a színpadon – akkor is, ha semmi szépérzéked nincs.
Értéke: 35.000 forint + ÁFA
Checklist a következő prezentációdhoz
Összegyűjtjük a tréning legfontosabb tudnivalóit, és készítünk belőle egy checklistet. Használd ezt a sablont, és biztosan nem marad ki semmi a prezentációdból.
„Aki nem tudja kifejezni magát, az
befejezi az üzleti életét.”
– Kaszás György az SMG előző A Gyilkos Prezentáció tréningje után
Nézd meg, mit mondtak a résztvevők az előző tréningünkről!
Utolsó helyek a tréningre
Early bird jegy a tréningre
Az utolsó helyek:
59.900
forint + ÁFA
-
Belépőjegy a Gyilkos Prezentáció tréningnapra
-
Kávék, frissítők a szünetekben
-
Ízletes, 3 fogásos ebéd (a teljes Mozsár Étterem a miénk az ebéd idejére)
-
Kapcsolatépítés 50 eredményes vezetővel, vállalkozóval
-
Belépés a tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
-
Kiscsoportos konzultáció a prezentáció grafikai tervezéséről (35.000 forint + ÁFA értékben)
-
BÓNUSZ: 15 db prezentáció sablon
-
BÓNUSZ: checklist a prezentáció elkészítéséhez
-
BÓNUSZ: grafikai anyagok, fotók, ikonok, könyvek listája a következő prezentációdhoz
0%
A workshopok megteltek, a tréningre pedig az utolsó helyeket töltjük. Foglalj most.
Válaszd ki a helyed és foglald le most
Nem vagy biztos abban, hogy erre van szükséged, és megtérül ez a befektetés?
Mi biztosak vagyunk benne, hogy megtérül – hosszú évek tapasztalata mondatja ezt velünk. Ennek ellenére, ha úgy érzed a tréning után, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor visszaadjuk a tréning árát. Jól olvastad, 100%-os visszafizetési garanciát vállalunk.
Biztonságos fizetés
Ha bankkártyával fizetsz, akkor átirányítunk a Barion felületére. Hozzánk nem jutnak el bankkártyaadataid.
100% garancia
Ha nem azt kaptad, amit vártál, a tréning után kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed.