Verseny a
legjobbakért

TALÁLD MEG, VEDD FEL
ÉS TARTSD MEG A LEGJOBBAKAT

2018 már a tehetségért folytatott versenyről szól.
Ezen a 2x1 napos tréningen esélyt kapsz arra,
hogy odaállj a startvonalhoz.
Február 15. és március 1. – Budapest
Bárdos Andrással, Bruck Gáborral, és elismert vendégelőadókkal.

83.000 óra

Körülbelül ennyi időt töltesz munkával 40 év alatt. Hogy az időd nagy részében jól érzed magad vagy rosszul, a kollégáktól függ.

Cégvezetőként a feladataid egyre nagyobb része

az emberekről szól.

Amikor elkezdted, szakember voltál. A céged sikere azon múlt, hogy mennyire vagy hatékony. Azután felvetted az első munkatársad, majd a többit, és mára minden megváltozott. Ma akkor vagy sikeres, ha ők hatékonyan dolgoznak.

Minél nagyobb a céged,
a munkád annál inkább az emberekről szól.

Az emberügyek nem csak egy feladat a sok közül.

Ezen áll vagy bukik

a céged sikere.

Amikor a marketingről, csapatépítésről, vezetésről beszélünk, szinte mindig azt kérdezitek: „Jó, jó, de hol találok ehhez jó szakembereket? Hol keressem és hogyan győzzem meg őket? Hiszen minden jó szakember tele van munkával.”

Ezen a tréningen választ ezekre a kérdésekre válaszolunk.

Talán észrevetted, hogy

Radikális szemléletváltás

zajlik a cégvezetésben és a HR-ben.

Miközben a gép kiszorítja az embert a munkahelyről, akik maradnak, egyre fontosabbak. Az épület, a gép, a hardver pótolható, a tehetség nem. Ha az embereid elmennek, és csak a gyengébben teljesítők maradnak, a céged néhány éven belül padlóra kerül.

2018-ban, Magyarországon sokaknak az a fő kérdése: „Találok-e olyan munkaerőt, aki képes akár egyetlen forint profitot is termelni?”

Egy biztos:

a legjobbak vagy nálad dolgoznak, vagy a riválisnál.

A HR már nem csak a „háeres” feladata. Sokkal több múlik rajtad, mint gondolod. A HR-ért te vagy a felelős. Azért, mert ma ez van a stratégia fókuszában.

Peter Drucker szerint a munkatárs hatékonyságáért elsődlegesen nem az alkalmazott a felelős, hanem a vezető. Vagyis Te.

Valószínűleg senki sem készített fel arra, hogy mi az emberközpontú vezetés. Mit kell másként látnod és másként csinálnod. Ezen a két napon eszközöket kapsz a kezedbe.

Február 15.

Hol találod meg, hogyan győzöd meg és hogyan veszed fel a tehetséges embereket?

A tréning után

képes leszel arra, hogy

Hatékony álláshirdetést adj fel

Mit és hogyan írj az álláshirdetésbe? Mit tegyél, hogy a megfelelő emberek jelentkezzenek? Mit ne írj bele? Hol és hogyan hirdesd?

Megcélozd a legjobbakat

A tehetségesek már dolgoznak valahol, és lehet, hogy nem keresnek állást. Mit tudsz tenni? Őket hogyan éred el, győződ meg?

Jól interjúztass, a legjobbakat válaszd ki

Hogyan készülj az interjúra? Mit kérdezz? Mit ne kérdezz? Mire figyelj az interjún? Mi a teendőd azokkal, akiket nem veszel fel?

Meggyőzd a tehetséget, hogy nálad dolgozzon

A munkaerő-felvétel ma valójában sales és marketing. Nem csak te válogatsz, hanem a munkavállalók is. Hogyan mutasd be, amit te adsz neki?

100 munkaerőből 48 nem válik be. Ha a fentiekre képes vagy, akkor nem veszed fel azokat, akik nem felelnek meg a cégednek. és felveszed azokat, akik alkalmasak. Több munkahetet és sok százezer, vagy millió forintot spórolsz, ha ezeket jól végzed.

Március 1.

Hogyan tartsd meg és fejleszd munkatársaidat?

A tréning után

képes leszel arra, hogy

Új szemmel nézz meglévő munkatársaidra

A HR nem az új, hanem a jelenlegi munkatársakkal kezdődik. Hogyan tudod megtartani azokat, akik a céged gerincét adják?

Összeállítsd a munkavállalók boldogság-portfólióját

Tudtad, hogy emberenként fél óra elég arra, hogy megtudd: mitől lesznek elégedettek a munkahelyen? Szinte mindig kis igazításokról van szó, amelyeket könnyen megtehetsz.

Kialakíts néhány szokást, amivel emberközpontúvá teszed a céged

Mit kell tenned napi 5-10 percben, hogy megismerd az alkalmazottaid igényeit, problémáit? Milyen új szokásokat sajátíts el, akár már másnaptól?

Megtudd, miért mennek el az alkalmazottaid

Hogyan tanulj abból, ha valaki elmegy? Vagy ha el kell bocsátanod? Hogyan fordítsd ezt a helyzetet a javadra?

Ha a fentiekre képes vagy, akkor hosszabb ideig maradnak nálad. A tehetséges beosztottaid is hatékonyan dolgoznak és jól érzik magukat. Új szemmel nézel majd a munkatársaidra, akik ezt néhány hét után észre fogják venni.

A LEGJOBBAKTÓL

TANULSZ MAJD

Valószínűleg gyűlölöd az unalmas előadásokat. Tiszteljük az idődet. Aki nálunk előad, nem csak kiváló szakember kell, hogy legyen, hanem kiváló előadó is. Fenntartjuk a figyelmed, egészen a legvégéig.

Bárdos András

30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. 20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában. Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást.

Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

Bruck Gábor

25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.

Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben.

Heal Edina (Google)

2010-2017 között a Google magyarországi vezetője volt. 2015-ben a legbefolyásosabb magyar nők listáján a megtisztelő 4. helyet érte el üzleti élet kategóriában. Hétkörös interjún ment végig, amelyben még az általános iskolai osztályzataira is kíváncsiak voltak.

Két évig gyerekcipők tervezésével, gyártásával és értékesítésével foglalkozott Londonban. 2005 és 2010 között a Sláger Rádió vezérigazgató-helyettese, majd vezérigazgatója volt. Szerinte a világ egyre inkább azoknak áll, akik gyorsan tanulnak, és mernek új dolgokba vágni.

Olyan gyorsan változik a világ, hogy az a tulajdonság válik leginkább piacképessé, ki milyen gyorsan tanul és tud alkalmazkodni új helyzetekhez. Többé nem az a fontos, hogy abban, ami régen volt, vagy most van, a legjobbak legyünk. Mert minden váltásnál új dolgokkal kell megküzdeni, új környezettel, új feladatokkal és új emberekkel, és ez mind új készségeket jelent. A siker kulcsává egyre inkább az alkalmazkodási képesség válik. Hogyan tudsz olyan embereket felvenni és megtartani a cégedben, akik erre képesek?

Szűts Ildikó

Az ELTE-n és a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte diplomáit. 11 évig volt a Magyar Posta Zrt. vezetője, 2008 és 2010 között a társaság első női vezérigazgatójaként tevékenykedett. Vezetői időszaka alatt a Magyar Posta két alkalommal is elnyerte a World Mail Awardot, a világ postáinak Oscar díját, először a People Management kategóriában, majd a szervezetfejlesztési kategóriában.

2010 és 2014 között az OTP Bank Nyrt. elnöki főtanácsadójaként dolgozott, felügyelte a bank kommunikációs területét, az OTP Bank Ukrajna felügyelő bizottsági tagja és az OTP Pénztárszolgáltató Rt. FB elnöke volt. Jelenleg a SALDO Zrt. vezérigazgató helyettese. 2007. óta az Országos Humánmenedzsment Egyesület elnöke, a Pécsi Egyetem és a Budapesti Gazdasági Egyetem címzetes docense. 2011-ben ő kapta az Amerikai Kereskedelmi Kamara Women of Excellence díját.

Lukács Zsolt

Bölcsész és közgazdász diplomával rendelkezik. Már az egyetem alatt elkezdett dolgozni egy amerikai óriásvállalatnál, később épített kereskedőcéget és dolgozott a divatiparban is. Az elmúlt 20 évben a Telkes Consulting-ban mint fejvadász, szakember-kereséssel és kiválasztással, szervezetfejlesztéssel foglalkozik.

Ha eljössz, nem csak tudást, hanem

igazi tréningélményt

kapsz.

3 fogásos, ízletes ebéd

A nap közepén a Mozsár Étteremben, egy kiváló ebéd mellett építhetsz új üzleti kapcsolatokat.

Ötletekkel teli jegyzetfüzet

Tele fogod írni a füzeted új ötletekkel. Ha megvalósítod őket, 2018-ban új szintre emelet a vállalkozásod.

Kapcsolatépítés egy kávé mellett

A szünetekben kávé és frissítők mellett találod meg az új üzleti partnereid. Hozz legalább 55 névjegykártyát.

Handout a prezikről

A tréning elején kezedbe adjuk a diákat egy handout formájában, amire jegyzetelhetsz. Emailben is elküldjük a tréning után.

Az a bizonyos érzés...

...hogy mindez valójában mennyire egyszerű. Miért? Mert a lényeget már megtanultad itt.

Helyszín

Mindkét tréning egésznapos, 9:30-17:30-ig tart.

Február 11-ig

ezek a bónuszok

is járnak a jegyed mellé.

#1

Ajándék kiscsoportos konzultáció

Ültesd át a gyakorlatba a tanultakat. A tréning után néhány héttel egy interaktív kicsoportos konzultációs lehetőséget kapsz. Hogyan interjúzz? Mire figyelj az interjú alatt? Ezen a konzultáción felteheted a konkrét kérdéseidet, a saját cégeddel, iparágaddal, keresett szakemberrel kapcsolatban.

Csak ha január 31-ig jelentkezel.

#2

Bandából csapatot (online tréning 25.000 forint értékben)

Márciusban érkezik az egyik legsikeresebb tréningünk online változata. Ebből a tananyagból megtudod, hogyan kovácsolj munkatársaidból hatékony és egységes csapatot (akkor is, ha teljesen különböző emberekkel dolgozol). Már a hivatalos megjelenés előtt, március elején hozzáférést kapsz a teljes tréninganyaghoz.

Csak ha január 31-ig jelentkezel.

#1

Az interjúzás 10 leggyakoribb hibája

Melyik hibák kerülnek a legtöbb pénzedbe és idődbe? Milyen kérdésekre kapsz sablonválaszokat? Mi az, amivel már az elején elronthatsz egy interjút? Előadóinkkal összeállítunk egy listát, amit minden interjúd előtt elővehetsz.

#2

Könyvajánló: ezeket olvasd, ha a legjobb akarsz lenni

A tréningnapon elmondjuk a legfontosabb gyakorlati tudnivalókat. Ha tovább szeretnél fejlődni, elmondjuk, hogyan tedd. Nem kell órákat keresned a legjobb könyveket. Elmondjuk, hogy mi melyeket használjuk.

#3

Bullshitgyűjtemény álláshirdetésekből és -interjúkból

Szórakoztatónak tűnhet, de minden második álláshirdetésben találkozhatsz velük. A "versenyképes fizetés" és a "fiatalos csapat" csak a jéghegy csúcsa. Ha ezeket használod, a legjobb jelentkezőket azonnal elriasztod.

Late bird

Utolsó 3 hely!
200000 forint + ÁFA
  • Február 15-i tréningnap
  • Március 1-i tréningnap
  • 3 fogásos ebéd
  • Szünetekben kávé, frissítő, kapcsolatépítés
  • Belépés az SMG tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
  • 3 db bónusz (online tréning nélkül)

Biztonságos fizetés

Ha bankkártyával fizetsz, akkor átirányítunk a Barion felületére. Hozzánk nem jutnak el bankkártyaadataid.

100% garancia

Ha nem azt kaptad, amit vártál, jelezd ebédszünetig és kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed.

Vezetőként mi a legköltségesebb hibád? Nem az, amit elrontasz, hanem amit nem csinálsz meg.

100% pénzvisszafizetési garancia

Ha nem azt kaptad, amit vártál, jelezd ebédszünetig és kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed.

„Nem értek az emberekhez, nem vagyok vezető alkat.”

Talán 50 éve igaz volt, hogy létezett "vezető alkat". Ma azonban mindenki egyenlő esélyekkel indul. Rengeteg cég van, amelyek élén befelé forduló mérnökök állnak. Ők vették a fáradságot, hogy elsajátítsák ezt a tudást. Te is hajlandó vagy erre?

„Nincs erre időm, most annyi minden van...”

Volt már olyan, hogy nem volt annyi minden? Holnap sem lesz több időd. Ha nem tanulod meg, elmegy melletted az idő.

„Elfoglalt vagyok, nincs 2 napom."

Mennyi időd ment rá arra, hogy nem találtad meg a megfelelő embert? Mennyi időd ment el interjúzással? Mennyi gondot okozott, amikor nem a megfelelő embert vetted fel? Évente legalább 1-2 hetet rabolnak el tőled emiatt. Ehhez képest 2 nap befektetés nem sok.

„Miért pont tőletek kell erről tanulnom?”

Mert elhozzuk neked a legjobb szakembereket a témában. Nem kell konferenciáról konferenciára járnod, hogy információmorzsákat kaparj össze. Két nap, tömény tudással és inspirációval. Ezután bármilyen új rendezvényre felkészülten mehetsz, mert érteni fogod, hogy miről beszélnek ott.

„Csak néhány embert alkalmazok, nekem nem kell HR tréning."

Attól a perctől, ahogyan mást is bevonsz a vállalkozásodba, erre a tudásra szükséged van. Minél hamarabb szerzed meg, annál alkalmasabb leszel a növekedésre, a hatékony cégvezetésre. Ezt a tudást kétféleképpen szerezheted meg:
1, Saját tapasztalatból, sok-sok kudarc árán.
2, Mások tapasztalataiból (akik már túl vannak több száz interjún, elbocsátáson, álláshirdetésen).

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu
+36-20-495-6948