10 részes kurzus jelenlegi és volt felsővezetőkkel, valamint Bárdos Andrással és Bruck Gáborral
Intelligens Üzlet Mesterkurzus
Szerezd végre vissza a kontrollt a céged felett.
Érted, hogy mi történik a cégedben? Tudod, hogy mennyit ér a vállalkozásod? Tudod, hogy hogyan értelmezd a céged a számok tükrében (vagy menekülsz az üzleti adatoktól, inkább ösztönből vezetsz)? Ezen a 10 alkalmas mesterkurzuson érthető előadásokon keresztül barátkozol majd meg a céged “száraz” oldalával.
10-ből 5 új vállalkozás, projekt, kezdeményezés 5 éven belül
megbukik.
Másik 3 túléli, de szenved.
A tiéd hogyan tartozhat a maradék 2-be?
Az Intelligens Üzlet Mesterkurzuson abban segítünk neked, hogy jobban megértsd a céged alapvető működését. Hogy a számokra ne ellenségként nézz, és az ösztönös, intuitív vezetési stílust kiegészítsd egy tudatos, jól megtervezett módszertannal.
Ha nem tudod, mi történik a cégedben, nem tudsz jó döntéseket hozni. Nem veszed észre a cégben rejtőző lehetőségeket és veszélyeket. Elmondjuk, hogyan építs olyan céget, amelyben tudatosan, a számokra építve tervezed a jövőt.
Tudod, hogy mennyit ér a céged? Hogy hova fektesd a pénzed, mi működik a cégedben és mi nem?
A mesterkurzus után képes leszel arra, hogy:
Jó üzleti tervet írj
Kialakítsd a hosszútávú vállalati stratégiád
Megállapítsd a céged valós értékét
Lásd, merre tart a világ a következő 50 évben
Alkalmazd azokat a vezetői soft skilleket, amivel sikerre viszed a céged
Hogyan építs csapatot, kommunikálj eredményesen
Hogyan készülj fel a cégátadásra
Hogyan menedzseld okosan a projektjeid
Több pénzt keress és fejlődő pályára állítsd a céged
Mert ma az embereid építenek nagy céget, vagy ők állítanak földbe. Minden azon múlik, hogy kiket veszel fel és hogyan bánsz velük, és hogy mennyire ismered a céged belső működését.
Képzelj el egy olyan céget, amely nélküled is jól működik
A munkatársak tudják a feladatukat, nem rohannak hozzád feleslegesen, nincsenek állandóan rád utalva. A feladatok többségét önállóan oldják meg és jól.
Az időd jelentős részét olyan feladattal töltöd, amelyet fontosnak gondolsz, és amit szeretsz. Nem csörög folyton a telefon, nem rohansz egyik tárgyalásról a másikra, nem oltasz mindig tüzet, és normális időben mész haza.
Idős, az életük vége felé járó, sikeres üzletemberektől szokták kérdezni, hogy ha ma újra kezdhetnék, mit csinálnának másként. A sokféle válasz szinte mindegyike egy nagy kosárba tartozik. Azt mondják:
„Fontos a munka, a pénz, a siker, de ha újrakezdhetném, nem mondanék le az élet örömeiről. Több időt töltenék a családdal, gyerekekkel, barátokkal. És lényegesen több élményt akarnék magamnak.”
A kérdés a következő: lehet-e úgy szervezni a céges munkát, hogy abban több legyen a jó, mint a rossz. Több legyen az öröm, mint a nehézség? Szükségszerű, hogy a cég leszívja minden erődet, vagy lehet úgy csinálni, hogy maradjon energiád más örömökre is?
Az Intelligens Üzlet Mesterkurzus egyik fókuszpontja pont ez a kérdés.
Minden este rengeteg
azonnal használható
ötlettel mész majd haza
Az ötletek, trükkök egy másfajta szemlélethez vezetnek. A lényeg: átalakul, ahogyan a cégedre nézel és ezt élvezni fogod, hiszen a tanultakat, akár másnaptól használni tudod.
Szükséged van arra, hogy megbarátkozz a céged “száraz” oldalával. Azért, hogy jobb legyél, mint a konkurenseid:
Ismerned kell a céged pénzügyeit, belső folyamatait ahhoz, hogy változtatni tudj. Ismerned kell a piacod szabályait (és a helyedet a piacon), hogy tudd: merre fordulj. Kell, hogy legyen terved a jövőre, amely elég rugalmas, hogy a recessziót vagy a gazdasági szárnyalást is elviselje.
Végül pedig: ismerned kell a céged emberi oldalát. Éppen ezért minden üzleti előadás után egy vezetői előadásban bemutatjuk az adott témához tartozó soft skilleket is. Ezáltal felépíted azt a vezetői attitűdöt, amivel meg is tudod valósítani az itt tanultakat.
Azt már meg sem említem, hogy mindezt 30+ kiváló menedzserrel, vezetővel együtt tanulod meg. Ezek a kapcsolatok felbecsülhetetlen értékűek. Csatlakozz az I. Intelligens Üzlet Mesterkurzushoz.
„Bárcsak én is tudtam volna mindezt, amikor kezdő vezető voltam!”
Olyan tematikát raktunk össze neked, amiért 30 éve mi összetettük volna a két kezünket.
Több évtized tapasztalatából és a nemzetközi best practice-ből most összeraktunk neked egy olyan tudáscsomagot, ami végigkísér a karriereden.
A világ legsikeresebb cégei is ezeket a módszereket használják. Honnan tudjuk? Onnan, hogy előadóink náluk dolgoztak, tőlük és róluk tanultak.
Azt gondoltuk, hogy ami jó Magyarország legeredményesebb cégeinek, a Google, Facebook, Microsoft vezetőinek, az neked is hasznodra válik.
Azt gondoljuk, hogy ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.
És onnan is tudjuk, hogy kipróbáltuk és tanítottuk a módszereket számtalanszor.
Ne kövesd el azokat a hibákat, amelyeket mi elkövettünk a karrierünk elején: Csatlakozz a kurzushoz.
Nézd meg a 10 alkalom tematikáját és jelentkezz a mesterkurzusra
Mindig két lépésben haladunk.
Az első blokk arról szól, hogy mitől leszel jobb vezető. Bárdos András vagy Bruck Gábor áll a színpadon. Elmondjuk, hogyan lehet cégkultúrát építeni és ebben mi a vezető feladata. Elmondjuk és megmutatjuk, hogyan tudod tartósan megváltoztatni az embereid viselkedését.
A második blokkban pedig arról lesz szó, hogy konkrétan mit tegyél a cégeddel. Jön a segítő csapat: velünk lesz egy vezérigazgató és egy vezető közgazdász, de András vagy Gábor is a színpadon állnak és egyetlen mondatot sem engednek tovább, amely nem teljesen érthető.
1. Mindig minden a piacon dől el
• Az üzletfejlesztés négy pillére: CVP, portfolio management, fenntarthatóság, működési kiválóság.
• Mekkora a piacom? Hogyan mérjem fel?
• Milyen irányba fejlődik az iparág? Milyen változás várható a piaci igényekben?
• Milyen módszerekkel értékeljem a piacomat?
• Mik a vállalkozás teljesítményére ható külső tényezők (driverek)?
• Melyek azok a driverek, amiket nem tudok befolyásolni?
Ezekről a soft skillekről tanulsz majd:
Attitűd: mennyire látjuk a helyünket a piacon? Önvizsgálat, szembenézés
• Vállalati énmárka
• Mik a hatékony alkalmazkodási stratégiák a külső környezet kihívásaira?
• Életen át tartó tanulás
2. Működésem a számok tükrében
• Min keresem a pénzt a cégemben? Hogyan döntsem el, hogy mibe fektessek be a cégben? (portfóliók)
• Mekkora az egyes tranzakciók / ügyfelek / termékek / üzletágak jövedelmezősége?
• Hatékonyan használom-e az erőforrásokat? Mi a szűk keresztmetszet?
• Benchmarking: Hol vagyok a térképen? (pénzügyi és soft pozíció)
• Mit tanulhatok az iparági legjobb gyakorlatokból? Mik a reális fejlődési céljaim?
Soft skillek:
• Bizalom a cégen belül: elhisszük vagy utánaszámolunk?
• Mit jelent a kontroll a cégen belül? Hogyan tartsam fenn?
3-4. Hosszú távú vállalatistratégia-alkotás
• Stratégiaalkotás folyamata: üzleti környezet – képességeink – jövőkép – alternatívák - célok
• Melyek a stratégiai opcióim? Az opciók általában szélesebbek, mint ahogy gondolnád: hogyan fedezd fel őket?
• Mikor van itt az ideje a visszavonulási stratégiáról gondolkozni?
• Melyik utat válasszam: operatív irányítás átadása vagy cégeladás?
• Melyek a legígéretesebb üzletfejlesztési irányok?
Soft skillek:
• Egyedül nem megy, kell egy jó csapat
• Kompetenciaprofilok
• Kollektív intelligencia
5. Üzleti tervezés: a koherencia próbája (12 hónap)
• Hogyan tegyünk össze egy üzleti tervet?
• Gördülő tervezés vagy betonozás?
• Hogyan teremtem meg az eredménykimutatás, a mérleg és a cash-flow egységét?
• Finanszírozhatóság
• Optimista-pesszimista lefutás
• Erőforrásgazdálkodás • Célmeghatározás (KPI) – monitoring
Soft skillek:
• Kommunikáció: kinek mi a dolga, hogyan nézzek szembe a brutális tényekkel (terv-tény eltérés)?
• Nice leadership
• Hogyan inspirálok, mozgósítok?
• SMART célok
6. Hogyan készüljek fel a cégátadásra?
• Ki legyen az utódom? Hogyan nevelem ki az utódomat?
• Mi szükséges a sikeres generációváltáshoz?
• Mi legyen a cégeladási stratégiám?
• Hogyan készüljek fel egy eladási tranzakcióra?
• Kinek / mit / mikor?
• Transzparencia és hitelesség
• Tulajdonos/management a tranzakció után
Soft skillek:
• Döntések delegálása: mindenről én döntök – a cégemről döntök
• Elengedés: mi az új játszóterem?
• Alapos felkészülés: mikor merek visszafordíthatatlan döntést hozni?
7. Mennyit ér a cégem?
• Mit vizsgál egy potenciális befektető?
• Miben tér el az értékről alkotott véleményünk?
• Mik a nemzetközileg elismert értékelési módszertanok?
• Mik a legfontosabb ár befolyásoló tényezők?
• Mik a fő kockázatok? Ezek hogyan kezelhetők?
• Miben segít a tranzakciós tanácsadó?
Soft skillek:
• Döntéspszichológia
• „Életművem” értéke
• Hogyan kommunikáljam a cégeladást munkatársaim, üzleti partnereim, potenciális befektetők felé?
8. Teljesítménymenedzsment
• Hogyan motiváljam a munkatársakat / segítsem a megtartást?
• Hogyan mérjük és ösztönözzük az egyéni és a szervezeti teljesítményt?
• Milyen hozzávalókból épül fel a jó teljesítmény alapú ösztönzési rendszer?
• Teljesítménymenedzsment folyamat: célmeghatározás (KPI) – monitoring – éves egyéni értékelés – következménymenedzsment
Soft skillek:
• Motiváció
• Milyen az optimális munkakörnyezet, ahol jól teljesítenek a munkatársak?
• Bizalmat ébresztő, inspiráló vezető
• Dicsérj vagy korholj?
9. Projektvezetés okosan
• Miben tér el a projektvezetés a napi rutintól?
• Mik a sikeres projektvezetés fő buktatói?
• Projekttervezés – és megvalósítás praktikái
• Hogyan állítsam össze a csapatot? Erős szponzor nélkül nem megy!
• A siker mérőszámai: on-time, on-budget
Soft skillek:
• Kit veszek fel a buszra?
• Motiváció, kooperáció
• Tárgyalástechnika
• Prezentációs technika, információátadás
10. Digitalizáció, avagy a platformok világa
• Az adat az új elektromosság?
• Hogyan alkalmazkodnak a hagyományos szereplők?
• Miért sikeresek az új belépők?
• Kihasználom-e a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket?
• Milyen digitális támogató eszközöket érdemes bevezetnem?
• Hogyan építsek saját médiát?
A Sawyer Miller Group Vezetői Akadémián a legjobbaktól tanulsz majd
Cégünk, a Sawyer Miller Group 26 országban vett részt választási kampányokban. Dolgozott Lech Walesával, Simon Peresszel, a Dalai Lámával, vagy Václav Havellel. Volt, hogy az ország legnagyobb kampányát vezettük, és volt, hogy a legizgalmasabbat.
A cég vezetője, Bruck Gábor folyamatosan ott van az egyetemek katedráin és a televíziók stúdióiban. Erre a projektre ráadásul olyan előadókat hívunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet.
A mesterkurzus előadói
Bárdos András
30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. 20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában. Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást.
Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.
Bruck Gábor
Döntéspszichológus. 25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.<br><br>Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben.
Kun Zsuzsanna
Zsuzsanna 2014 óta üzletfejlesztési tanácsadással foglalkozik, elsősorban kis- és középvállalatok számára. Korábban a MOL stratégiai kutató csapatának vezetője volt, ahol több stratégiai, üzletfejlesztési és benchmarking projektet is vezetett. Ezen felül 8 éves tapasztalatot szerzett az intézményi befektetők részére biztosított tanácsadás területen a CA IB Securities-nél, ahol a Közép-Európai Olaj és Gáz szektor részvényeinek elemzése volt a területe. Közgazdasági diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte. Erős háttérrel rendelkezik a pénzügyi modellezés, a stratégiai tervezés valamint a portfolió optimalizáció és értékelés területeken.
Zsoldos István
István a közelmúltban végezte el a Central European University Business Analytics képzését. Ezt megelőzően a MOL-csoport vezető közgazdásza volt. Korábban különféle elemzői pozícióban dolgozott a pénzügyi szektorban, legutóbb a Goldman Sachs közép-európai makro elemzőjeként. Ezt megelőzően a Magyar Nemzeti Bank makroközgazdásza volt. Masters fokozatot szerzett a Cambridge University és a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. A University of California at Berkeley Fulbright ösztöndíjasa volt.
Piry László
A Mol kiskereskedelmi üzletágát senior vice president pozícióban vezette, 2009-2014 között. Ezt követően 2016-ig a Novochem vezérigazgatója volt, 2017 január óta a Masterplast Nyrt. vezérigazgatója. A Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki karán végzett, ahol folyamatszabályozást tanult. Első munkahelye a Dow Chemical Magyarország volt, majd az Unilevernél helyezkedett el. A TVK-nál vezérigazgató-helyettesként Mol Csoport polimer marketing és értékesítés üzletágat irányította.
Kérd a jegyed most 30% bevezető kedvezménnyel
A kurzus időpontjai és helyszíne: szeptember 17-től kezdve 10 kedden át 17.30 és 20 óra között a Mozsár Műhelyben.
Early bird jegy
350.000 forint + ÁFA helyett
csak most bevezető áron:
Akár 3 részletben is fizethetsz.
-
Részvétel 10 gyakorlatias tréningalkalmon (25 óra)
-
Nemzetközi példák a best practice-ről, gyakorlatok, ahol kipróbálhatod magad
-
Kapcsolatépítés 30 motivált vezetővel
-
Zárt Facebook-csoport, ahol felteheted kérdéseidet
-
Házi feladatok, amellyel gyakorolhatod a tanultakat
-
Tanúsítvány a mesterkurzus elvégzéséről
Figyelj, te azért jössz hozzánk, mert egészségesebb, értelmesebb, modernebb szemléletben akarod vezetni a cégedet. De se időd, se kedved nincs ehhez végig ülni egy közepes szintű egyetemet. Nem is kell.
A sikeres cégek vezetői nem okosabbak, mint te. Nem szorgalmasabbak, nem is dolgoznak többet. Egyszerűen csak megtanultak néhány módszert. Egészségesebb szemléletben látják és kezelik a saját cégüket. Ezt most te is megkapod. Foglald le a helyed most.
„Ez a tréning más mint a többi. Ez forradalom. A tréning végén konstatálom: most is sokat tanultam, majd rájövök, milyen sok mindent nem tudok még mindig…”
Végh Zoltán
Pernod Ricard Hungary
„Gábor és András mellett a külső előadók kiválasztása is telitalálat, mert ők mindig a témák legjobb ismerői közül kerülnek ki, az előadások pedig magas színvonalúak. Az előadások témái arról szólnak, ami 2018-ban egy cégvezetőt igazán foglalkoztat függetlenül attól, hogy egy kis családi vállalkozást vagy egy nagyobb céget vezet.”
Kristófy Gyula
Gyógyászati Szakbolt
http://gyogyaszatiszakbolt.hu/
„Sokfelől tájékozódom a világ dolgairól. Arról, hogy mik a trendek, merre tart gyorsan változó világunk, leginkább itt kapok válaszokat. A tréningek jól szervezettek, jó hangulatúak. Az előadások professzionálisak, kiválóak a meghívott előadók is.
Ajánlom mindenkinek aki lépést akar tartani a világgal!”
Pszota János
Pszota Builder Kft.
Biztonságos fizetés
100% pénzvisszafizetési garancia
„Nem értek a számokhoz, nem vagyok közgazdász alkat.”
„Most nincs erre időm, annyi minden van.”
„Miért pont tőletek kell erről tanulnom?”
„Elfoglalt vagyok, nincs erre egy estém hetente.”
Mennyi időd ment rá arra, hogy hibás üzleti döntéseket hoztál, mert nem voltál tisztában a céged működésével? Mennyi időd ment el az utódlás kérdésére? Mennyi időbe telne, ha ezt máshol hetet rabolnak el tőled emiatt. Ehhez képest 1 nap befektetés nem sok.
„Csak kis cégem van, nincs szükségem erre a tudásra.”
Attól a perctől, ahogyan mást is bevonsz a vállalkozásodba, erre a tudásra szükséged van. Minél hamarabb szerzed meg, annál alkalmasabb leszel a növekedésre, a hatékony cégvezetésre. Ezt a tudást kétféleképpen szerezheted meg:
1, Saját tapasztalatból, sok-sok kudarc árán.
2, Mások tapasztalataiból (akik már túl vannak több száz üzleti terven, döntésen, , elbocsátáson, álláshirdetésen).