10 részes kurzus jelenlegi és volt felsővezetőkkel, valamint Bárdos Andrással és Bruck Gáborral

Intelligens Üzlet Mesterkurzus

Szerezd végre vissza a kontrollt a céged felett.

Érted, hogy mi történik a cégedben? Tudod, hogy mennyit ér a vállalkozásod? Tudod, hogy hogyan értelmezd a céged a számok tükrében (vagy menekülsz az üzleti adatoktól, inkább ösztönből vezetsz)? Ezen a 10 alkalmas mesterkurzuson érthető előadásokon keresztül barátkozol majd meg a céged “száraz” oldalával.

10-ből 5 új vállalkozás, projekt, kezdeményezés 5 éven belül megbukik. Másik 3 túléli, de szenved.
A tiéd hogyan tartozhat a maradék 2-be?

Az Intelligens Üzlet Mesterkurzuson abban segítünk neked, hogy jobban megértsd a céged alapvető működését. Hogy a számokra ne ellenségként nézz, és az ösztönös, intuitív vezetési stílust kiegészítsd egy tudatos, jól megtervezett módszertannal.

Ha nem tudod, mi történik a cégedben, nem tudsz jó döntéseket hozni. Nem veszed észre a cégben rejtőző lehetőségeket és veszélyeket. Elmondjuk, hogyan építs olyan céget, amelyben tudatosan, a számokra építve tervezed a jövőt.

Tudod, hogy mennyit ér a céged? Hogy hova fektesd a pénzed, mi működik a cégedben és mi nem?

A mesterkurzus után képes leszel arra, hogy:

Képzelj el egy olyan céget, amely nélküled is jól működik

A munkatársak tudják a feladatukat, nem rohannak hozzád feleslegesen, nincsenek állandóan rád utalva. A feladatok többségét önállóan oldják meg és jól. 

Az időd jelentős részét olyan feladattal töltöd, amelyet fontosnak gondolsz, és amit szeretsz. Nem csörög folyton a telefon, nem rohansz egyik tárgyalásról a másikra, nem oltasz mindig tüzet, és normális időben mész haza. 

Idős, az életük vége felé járó, sikeres üzletemberektől szokták kérdezni, hogy ha ma újra kezdhetnék, mit csinálnának másként. A sokféle válasz szinte mindegyike egy nagy kosárba tartozik. Azt mondják: 

„Fontos a munka, a pénz, a siker, de ha újrakezdhetném, nem mondanék le az élet örömeiről. Több időt töltenék a családdal, gyerekekkel, barátokkal. És lényegesen több élményt akarnék magamnak.”


A kérdés a következő:
 lehet-e úgy szervezni a céges munkát, hogy abban több legyen a jó, mint a rossz. Több legyen az öröm, mint a nehézség? Szükségszerű, hogy a cég leszívja minden erődet, vagy lehet úgy csinálni, hogy maradjon energiád más örömökre is?  

Az Intelligens Üzlet Mesterkurzus egyik fókuszpontja pont ez a kérdés.

Minden este rengeteg azonnal használható
ötlettel mész majd haza

Az ötletek, trükkök egy másfajta szemlélethez vezetnek. A lényeg: átalakul, ahogyan a cégedre nézel és ezt élvezni fogod, hiszen a tanultakat, akár másnaptól használni tudod.

Szükséged van arra, hogy megbarátkozz a céged “száraz” oldalával. Azért, hogy jobb legyél, mint a konkurenseid:

Ismerned kell a céged pénzügyeit, belső folyamatait ahhoz, hogy változtatni tudj. Ismerned kell a piacod szabályait (és a helyedet a piacon), hogy tudd: merre fordulj. Kell, hogy legyen terved a jövőre, amely elég rugalmas, hogy a recessziót vagy a gazdasági szárnyalást is elviselje.

Végül pedig: ismerned kell a céged emberi oldalát. Éppen ezért minden üzleti előadás után egy vezetői előadásban bemutatjuk az adott témához tartozó soft skilleket is. Ezáltal felépíted azt a vezetői attitűdöt, amivel meg is tudod valósítani az itt tanultakat.

Azt már meg sem említem, hogy mindezt 30+ kiváló menedzserrel, vezetővel együtt tanulod meg. Ezek a kapcsolatok felbecsülhetetlen értékűek. Csatlakozz az I. Intelligens Üzlet Mesterkurzushoz.

„Bárcsak én is tudtam volna mindezt, amikor kezdő vezető voltam!”

Olyan tematikát raktunk össze neked, amiért 30 éve mi összetettük volna a két kezünket.

Több évtized tapasztalatából és a nemzetközi best practice-ből most összeraktunk neked egy olyan tudáscsomagot, ami végigkísér a karriereden.

A világ legsikeresebb cégei is ezeket a módszereket használják. Honnan tudjuk? Onnan, hogy előadóink náluk dolgoztak, tőlük és róluk tanultak.

Azt gondoltuk, hogy ami  Magyarország legeredményesebb cégeinek, a Google, Facebook, Microsoft vezetőinek, az neked is hasznodra válik.

 

Azt gondoljuk, hogy ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.

És onnan is tudjuk, hogy kipróbáltuk és tanítottuk a módszereket számtalanszor.

Ne kövesd el azokat a hibákat, amelyeket mi elkövettünk a karrierünk elején: Csatlakozz a kurzushoz.

Nézd meg a 10 alkalom tematikáját és jelentkezz a mesterkurzusra

Mindig két lépésben haladunk.

Az első blokk arról szól, hogy mitől leszel jobb vezető. Bárdos András vagy Bruck Gábor áll a színpadon. Elmondjuk, hogyan lehet cégkultúrát építeni és ebben mi a vezető feladata. Elmondjuk és megmutatjuk, hogyan tudod tartósan megváltoztatni az embereid viselkedését. 

A második blokkban pedig arról lesz szó, hogy konkrétan mit tegyél a cégeddel. Jön a segítő csapat: velünk lesz egy vezérigazgató és egy vezető közgazdász, de András vagy Gábor is a színpadon állnak és egyetlen mondatot sem engednek tovább, amely nem teljesen érthető.

Szeptember 17.
1. Mindig minden a piacon dől el
• Hol van a helyem a piacon? Hova tartok?
• Az üzletfejlesztés négy pillére: CVP, portfolio management, fenntarthatóság, működési kiválóság.
• Mekkora a piacom? Hogyan mérjem fel?
• Milyen irányba fejlődik az iparág? Milyen változás várható a piaci igényekben?
• Milyen módszerekkel értékeljem a piacomat?
• Mik a vállalkozás teljesítményére ható külső tényezők (driverek)?
• Melyek azok a driverek, amiket nem tudok befolyásolni?

Ezekről a soft skillekről tanulsz majd:
Attitűd: mennyire látjuk a helyünket a piacon? Önvizsgálat, szembenézés
• Vállalati énmárka
• Mik a hatékony alkalmazkodási stratégiák a külső környezet kihívásaira?
• Életen át tartó tanulás
Szeptember 17.
Szeptember 24.
2. Működésem a számok tükrében
• Amit nem tudunk megmérni, azon nem tudunk javítani! Mik a legfontosabb pénzügyi mutatók, amit érdemes figyelnem? (EBITDA, cash-flow, megtérülés)
• Min keresem a pénzt a cégemben? Hogyan döntsem el, hogy mibe fektessek be a cégben? (portfóliók)
• Mekkora az egyes tranzakciók / ügyfelek / termékek / üzletágak jövedelmezősége?
• Hatékonyan használom-e az erőforrásokat? Mi a szűk keresztmetszet?
• Benchmarking: Hol vagyok a térképen? (pénzügyi és soft pozíció)
• Mit tanulhatok az iparági legjobb gyakorlatokból? Mik a reális fejlődési céljaim?

Soft skillek:
• Bizalom a cégen belül: elhisszük vagy utánaszámolunk?
• Mit jelent a kontroll a cégen belül? Hogyan tartsam fenn?
Szeptember 24.
Október 1. és október 8.
3-4. Hosszú távú vállalatistratégia-alkotás
• Honnan hová kívánok eljutni a következő 5 évben?
• Stratégiaalkotás folyamata: üzleti környezet – képességeink – jövőkép – alternatívák - célok
• Melyek a stratégiai opcióim? Az opciók általában szélesebbek, mint ahogy gondolnád: hogyan fedezd fel őket?
• Mikor van itt az ideje a visszavonulási stratégiáról gondolkozni?
• Melyik utat válasszam: operatív irányítás átadása vagy cégeladás?
• Melyek a legígéretesebb üzletfejlesztési irányok?

Soft skillek:
• Egyedül nem megy, kell egy jó csapat
• Kompetenciaprofilok
• Kollektív intelligencia
Október 1. és október 8.
Október 15.
5. Üzleti tervezés: a koherencia próbája (12 hónap)
• Az üzleti terv próbája a megvalósíthatóság: hogyan tudunk alkalmazkodni a folyton változó környezethez?
• Hogyan tegyünk össze egy üzleti tervet?
• Gördülő tervezés vagy betonozás?
• Hogyan teremtem meg az eredménykimutatás, a mérleg és a cash-flow egységét?
• Finanszírozhatóság
• Optimista-pesszimista lefutás
• Erőforrásgazdálkodás • Célmeghatározás (KPI) – monitoring

Soft skillek:
• Kommunikáció: kinek mi a dolga, hogyan nézzek szembe a brutális tényekkel (terv-tény eltérés)?
• Nice leadership
• Hogyan inspirálok, mozgósítok?
• SMART célok
Október 15.
Október 22.
6. Hogyan készüljek fel a cégátadásra?
• Hogyan készüljek fel a cégátadásra?
• Ki legyen az utódom? Hogyan nevelem ki az utódomat?
• Mi szükséges a sikeres generációváltáshoz?
• Mi legyen a cégeladási stratégiám?
• Hogyan készüljek fel egy eladási tranzakcióra?
• Kinek / mit / mikor?
• Transzparencia és hitelesség
• Tulajdonos/management a tranzakció után

Soft skillek:
• Döntések delegálása: mindenről én döntök – a cégemről döntök
• Elengedés: mi az új játszóterem?
• Alapos felkészülés: mikor merek visszafordíthatatlan döntést hozni?
Október 22.
Október 29.
7. Mennyit ér a cégem?
• Mennyit ér a cégem vagy egy adott eszközöm?
• Mit vizsgál egy potenciális befektető?
• Miben tér el az értékről alkotott véleményünk?
• Mik a nemzetközileg elismert értékelési módszertanok?
• Mik a legfontosabb ár befolyásoló tényezők?
• Mik a fő kockázatok? Ezek hogyan kezelhetők?
• Miben segít a tranzakciós tanácsadó?

Soft skillek:
• Döntéspszichológia
• „Életművem” értéke
• Hogyan kommunikáljam a cégeladást munkatársaim, üzleti partnereim, potenciális befektetők felé?
Október 29.
November 5.
8. Teljesítménymenedzsment
• Teljesítménymenedzsment és szervezet fejlesztés
• Hogyan motiváljam a munkatársakat / segítsem a megtartást?
• Hogyan mérjük és ösztönözzük az egyéni és a szervezeti teljesítményt?
• Milyen hozzávalókból épül fel a jó teljesítmény alapú ösztönzési rendszer?
• Teljesítménymenedzsment folyamat: célmeghatározás (KPI) – monitoring – éves egyéni értékelés – következménymenedzsment

Soft skillek:
• Motiváció
• Milyen az optimális munkakörnyezet, ahol jól teljesítenek a munkatársak?
• Bizalmat ébresztő, inspiráló vezető
• Dicsérj vagy korholj?
November 5.
November 12.
9. Projektvezetés okosan
• Mik a projektmegközelítés előnyei?
• Miben tér el a projektvezetés a napi rutintól?
• Mik a sikeres projektvezetés fő buktatói?
• Projekttervezés – és megvalósítás praktikái
• Hogyan állítsam össze a csapatot? Erős szponzor nélkül nem megy!
• A siker mérőszámai: on-time, on-budget

Soft skillek:
• Kit veszek fel a buszra?
• Motiváció, kooperáció
• Tárgyalástechnika
• Prezentációs technika, információátadás
November 12.
November 19.
10. Digitalizáció, avagy a platformok világa
• Digitalizáció – fenyegetés vagy esély?
• Az adat az új elektromosság?
• Hogyan alkalmazkodnak a hagyományos szereplők?
• Miért sikeresek az új belépők?
• Kihasználom-e a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket?
• Milyen digitális támogató eszközöket érdemes bevezetnem?
• Hogyan építsek saját médiát?
November 19.

A Sawyer Miller Group Vezetői Akadémián a legjobbaktól tanulsz majd

Cégünk, a Sawyer Miller Group 26 országban vett részt választási kampányokban. Dolgozott Lech Walesával, Simon Peresszel, a Dalai Lámával, vagy Václav Havellel. Volt, hogy az ország legnagyobb kampányát vezettük, és volt, hogy a legizgalmasabbat. 

A cég vezetője, Bruck Gábor folyamatosan ott van az egyetemek katedráin és a televíziók stúdióiban. Erre a projektre ráadásul olyan előadókat hívunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet.

A mesterkurzus előadói

Bárdos András

30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. 20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában. Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást.

Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

Kinyitom

Bruck Gábor

Döntéspszichológus. 25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.<br><br>Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben.

Kinyitom

Kun Zsuzsanna

Zsuzsanna 2014 óta üzletfejlesztési tanácsadással foglalkozik, elsősorban kis- és középvállalatok számára. Korábban a MOL stratégiai kutató csapatának vezetője volt, ahol több stratégiai, üzletfejlesztési és benchmarking projektet is vezetett. Ezen felül 8 éves tapasztalatot szerzett az intézményi befektetők részére biztosított tanácsadás területen a CA IB Securities-nél, ahol a Közép-Európai Olaj és Gáz szektor részvényeinek elemzése volt a területe. Közgazdasági diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte. Erős háttérrel rendelkezik a pénzügyi modellezés, a stratégiai tervezés valamint a portfolió optimalizáció és értékelés területeken.

Kinyitom

Zsoldos István

István a közelmúltban végezte el a Central European University Business Analytics képzését. Ezt megelőzően a MOL-csoport vezető közgazdásza volt. Korábban különféle elemzői pozícióban dolgozott a pénzügyi szektorban, legutóbb a Goldman Sachs közép-európai makro elemzőjeként. Ezt megelőzően a Magyar Nemzeti Bank makroközgazdásza volt. Masters fokozatot szerzett a Cambridge University és a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen. A University of California at Berkeley Fulbright ösztöndíjasa volt.

Kinyitom

Piry László

A Mol kiskereskedelmi üzletágát senior vice president pozícióban vezette, 2009-2014 között. Ezt követően 2016-ig a Novochem vezérigazgatója volt, 2017 január óta a Masterplast Nyrt. vezérigazgatója. A Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki karán végzett, ahol folyamatszabályozást tanult. Első munkahelye a Dow Chemical Magyarország volt, majd az Unilevernél helyezkedett el. A TVK-nál vezérigazgató-helyettesként Mol Csoport polimer marketing és értékesítés üzletágat irányította. 

Kinyitom

Kérd a jegyed most 30% bevezető kedvezménnyel

A kurzus időpontjai és helyszíne: szeptember 17-től kezdve 10 kedden át 17.30 és 20 óra között a Mozsár Műhelyben.

Early bird jegy

350.000 forint + ÁFA helyett
csak most bevezető áron:

249.900
forint + ÁFA
Akár 3 részletben is fizethetsz.
  • Részvétel 10 gyakorlatias tréningalkalmon (25 óra)
  • Nemzetközi példák a best practice-ről, gyakorlatok, ahol kipróbálhatod magad
  • Kapcsolatépítés 30 motivált vezetővel
  • Zárt Facebook-csoport, ahol felteheted kérdéseidet
  • Házi feladatok, amellyel gyakorolhatod a tanultakat
  • Tanúsítvány a mesterkurzus elvégzéséről
Mindössze 24.990 forint + ÁFA / alkalom.
-33%

Figyelj, te azért jössz hozzánk, mert egészségesebb, értelmesebb, modernebb szemléletben akarod vezetni a cégedet. De se időd, se kedved nincs ehhez végig ülni egy közepes szintű egyetemet. Nem is kell. 

A sikeres cégek vezetői nem okosabbak, mint te. Nem szorgalmasabbak, nem is dolgoznak többet. Egyszerűen csak megtanultak néhány módszert. Egészségesebb szemléletben látják és kezelik a saját cégüket. Ezt most te is megkapod. Foglald le a helyed most.

0%
A tréninghelyek folyamatosan fogynak, az előző alkalom is telt házzal futott: jelentkezz most!

 


 

„Ez a tréning más mint a többi. Ez forradalom. A tréning végén konstatálom: most is sokat tanultam, majd rájövök, milyen sok mindent nem tudok még mindig…”
Végh Zoltán
Pernod Ricard Hungary

 



„Gábor és András mellett a külső előadók kiválasztása is telitalálat, mert ők mindig a témák legjobb ismerői közül kerülnek ki, az előadások pedig magas színvonalúak. Az előadások témái arról szólnak, ami 2018-ban egy cégvezetőt igazán foglalkoztat függetlenül attól, hogy egy kis családi vállalkozást vagy egy nagyobb céget vezet.”
Kristófy Gyula
Gyógyászati Szakbolt

http://gyogyaszatiszakbolt.hu/

 



„Sokfelől tájékozódom a világ dolgairól. Arról, hogy mik a trendek, merre tart gyorsan változó világunk, leginkább itt kapok válaszokat. A tréningek jól szervezettek, jó hangulatúak. Az előadások professzionálisak, kiválóak a meghívott előadók is.
Ajánlom mindenkinek aki lépést akar tartani a világgal!
Pszota János
Pszota Builder Kft.

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu