Sawyer Miller Group Vezetői Akadémia

Nice Leadership
tréning

Ordítóan nagy a különbség aközött, ahogy eddig vezettünk, és az új, együttműködő vezetési stílus között. Csatlakozz az új vezetői kultúrához, legyél nice leader és vidd sikerre a céged.

Bruck Gáborral, Bárdos Andrással és Heal Edinával, a Google Magyarország előző igazgatójával.
2018. december 13. – Budapest.

Új vezetői készségekre van szükségünk Új vezetői készségekre van szükségünk

Tíz vezetőből öt gyenge. A másik öt sem feltétlenül tudja, hogy mitől jó. Miért követik, és miért tartanak ki mellette?

Te tudod, hogy a sok tucatnyi vezetői tulajdonság közül melyeket érdemes fejlesztened? Azért kérdezem, mert a korábbi vezetői módszerek már nem működnek. Egyszerűen újra kell tanulnunk a vezetést.

Nem mondjuk, hogy felejts el mindent, amit eddig tudtál, és változtass mindenen, ami eddig működött. De azt mondjuk, hogy tanulj új készségeket, amelyeket eddig nem használtál. Akarj és legyél hajlandó újítani, akarj másként vezetni.

Az üzletben megváltozott a kapcsolat vezető és alkalmazott, eladó és vásárló között. A nyers tekintély helyére az empátia és a motiváció lépett. A tréningen megtanítjuk, hogyan figyelj oda munkatársaidra, azért, hogy nekik jobb legyen, és te több pénzt keress.

Megtudod, mi az az együttműködő gazdaság, és együttműködő vezetés, és miért érdemes tanulnod a sikeres példákból.

A modern vezető társ, nem földesúr A modern vezető társ, nem földesúr

Nem szépelgünk, hanem pénzről beszélünk Nem szépelgünk, hanem pénzről beszélünk

Akarsz jó vezető lenni? Akarsz pénzt keresni? Ha igen, akkor érdemes újragondolnod, hogy milyen stílusban irányíts. Hogyan kommunikálj, hogyan reagálj a problémákra, milyen információt ossz meg, mennyit kérj és mennyit adj.

Az ilyen cégek sikeresebbek, mint a becsontosodott, változásra képtelenek. A jó vezető – nice leader – nem más, mint 16%-al több profit, 100%-al több jelentkező az álláshirdetéseidre, és 50%-al alacsonyabb fluktuáció.

Lehet más a vezetés

Milyen tulajdonságok határozzák meg az új vezetői kultúrát? Meg fogsz lepődni. A régi működési elvek egy részét kidobhatod, mások pedig sokkal fontosabbak lettek.
Miért és hogyan kell nőiesnek tartott készségeket tudatosan használnunk? Miért jelent ez versenyelőnyt? Mitől leszünk így jobb vezetők?
Miért nem elég, ha te leszel okosabb? Miért leszel jobb vezető akkor, ha a csapatod is bevonod a döntésbe?
Hogyan áll össze egy kezdeményező, felelősséget vállaló csapat? Mitől lesznek jobb embereid? Mi ebben a te szereped?
A jó cég már nem csak munkahely, hanem közösség és élmény. A jó vezető máshogy kér, máshogy irányít, mint eddig. Hogyan valósítsd meg a saját cégedben?

Egyszerűsíts mindent

Ameddig csak lehet – de nem tovább. Tedd hatékonyabbá a munkád, a kommunikációd, hogy tiéd legyen, amire a legjobban vágysz: az időd.
A tiszta, de odafigyelő kommunikáció lényege: úgy kiadni egy feladatot, megírni egy e-mailt, megszervezni egy meetinget, hogy a résztvevők, partnerek örömmel, lelkesedéssel és hatékonyan, jól végezzék el azt, amit szeretnénk.
Hogyan tedd hatékonyabbá a munkát? Hogyan kommunikálj úgy, hogy értsenek? Hogyan tarts rövid értekezleteket? Azért, hogy a tiéd lehessen, amire a legjobban vágysz: az idő.
Hogyan fogalmazd meg a céljaidat egyszerűen, közérthetően? Hogyan szervezd a saját életed, és mások munkáját hatékonyan – legyen szó feladatmegosztásról, megbeszélésről, vagy hosszú távú projektről?
Hogyan érd el, hogy az idő neked dolgozzon – és ne mások osszák be az idődet? Hogyan tedd meg rövidebben – ugyanazt?

A sikeres döntés recepje

Nem a képességeid határozzák meg, hogy mit érsz el, hanem a döntéseid. A döntéseink 70%-a mégis rossz. Hogyan hibázz kevesebbet?
Mind hozunk olyan döntéseket, amelyektől a cégünk megroppanása, vagy virágzása függhet. A szenvedélyünket és a helyes karrierutat választjuk, vagy a lelkesedésünket áldozzuk föl. A megfelelő partnert választjuk, vagy már most a válóperre készülhetünk.
Ugyanakkor egyetlen percet sem tanulunk arról, hogyan hozzuk meg ezeket a döntéseket. Mi a rossz döntések oka, miért követünk el bizonyos hibákat újra és újra? Hogyan tanulhatunk korábbi rossz döntéseinkből?
Hogyan dönts, vagy ne dönts nyomás alatt? Miért érdemes a kudarcainkról is beszélni? És mit tegyél, ha tudod, hogy hibáztál?
Milyen döntési csapdák léteznek, és hogyan kerülheted el őket?
A győztest nem az különbözteti meg a vesztestől, hogy sohasem esik el, hanem az, hogy mindig feláll. Hogy a rossz döntéseit képes korrigálni. De mikor érdemes megállni, és elemezni a rossz döntéseket? Mikor kell tovább menni?

Előadók

Olyan előadókat hívtunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet. Aki nálunk előad, nem csak kiváló szakember kell, hogy legyen, hanem kiváló előadó is. Fenntartjuk a figyelmed, egészen a legvégéig.
További előadók bejelentése: folyamatosan.

Bruck Gábor

Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Így látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben vagy felismerhető egy jó kampány hátterében.

Bárdos András

Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást. Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

Heal Edina

A Google Magyarország vezetője volt 2010-2017 között. Szerinte többé nem az a fontos, hogy abban, ami régen volt, vagy most van, a legjobbak legyünk. Mi a siker kulcsa a következő 10 évben? Hogyan valósítja meg a Google az emberi munkahely, az együttműködésre épülő munkahelyi klíma gyakorlatát?

A tudás mellett

igazi tréningélményt viszel haza igazi tréningélményt viszel haza

3 fogásos, ízletes ebéd

A nap közepén a Mozsár Étteremben, egy kiváló ebéd mellett építhetsz új üzleti kapcsolatokat.

Kapcsolatépítés egy kávé mellett

A szünetekben kávé és frissítők mellett találhatod meg az új üzleti partnereid. Hozz legalább 55 névjegykártyát.

Handout a prezikről

A tréning elején kezedbe adjuk a diákat egy handout formájában, amire jegyzetelhetsz. Emailben is elküldjük a tréning után.

Ötletekkel teli jegyzetfüzet

Tele fogod írni a füzeted új ötletekkel. Ha megvalósítod őket, idén új szintre emeled a vállalkozásod.

Helyszín

Egésznapos, 9:30-17:30-ig tart.

Foglald le a helyed most

Jelentkezz időben és kedvezménnyel jutalmazunk meg.

Late bird jegy

December 11-ig.
79.900 forint + ÁFA
  • Belépőjegy 1 tréningnapra
  • Kávék, frissítők a szünetekben
  • Ízletes, 3 fogásos ebéd (a teljes Mozsár Étterem a miénk az ebéd idejére)
  • Kapcsolatépítés 50 eredményes vezetővel, vállalkozóval

Late bird jegy

December 12-től.
99.900 forint + ÁFA
  • Belépőjegy 1 tréningnapra
  • Kávék, frissítők a szünetekben
  • Ízletes, 3 fogásos ebéd (a teljes Mozsár Étterem a miénk az ebéd idejére)
  • Kapcsolatépítés 50 eredményes vezetővel, vállalkozóval

Utolsó helyek: kedden zárjuk a regisztrációt.

Válaszd ki a helyed és foglald le most

Nem vagy biztos abban, hogy erre van szükséged, és megtérül ez a befektetés?

Mi biztosak vagyunk benne, hogy megtérül – hosszú évek tapasztalata mondatja ezt velünk. Ennek ellenére, ha úgy érzed a tréning után, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor visszaadjuk a tréning árát. Jól olvastad, 100%-os visszafizetési garanciát vállalunk.

Biztonságos fizetés

Ha bankkártyával fizetsz, akkor átirányítunk a Barion felületére. Hozzánk nem jutnak el bankkártyaadataid.

100% garancia

Ha nem azt kaptad, amit vártál, a tréning után kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed.

Vezetőként mi a legköltségesebb hibád? Nem az, amit elrontasz, hanem amit nem csinálsz meg.
Vannak a világon dolgok, amelyek 5 nap alatt megtanulhatók. Ez is ilyen téma. Ha megérted az alapokat, és az előtted álló lehetőségeket, csak egy kérdésed lesz:
Miért nem kezdtem el hamarabb?

100% pénzvisszafizetési garancia

Ha nem azt kaptad, amit vártál, szólj ebédszünetig és kérdés nélkül visszaadjuk a pénzed.

„Nincs erre időm, most annyi minden van..."

Volt már olyan, hogy nem volt annyi minden? Holnap sem lesz több időd. Ha nem tanulod meg, elmegy melletted az idő.

„Mit kell ezen tanulni?"

Igazad van. De tudod, vagy nem? Csinálod, vagy nem? Megvalósítottad már, vagy nem?

„Miért pont tőletek kell erről tanulnom?"

Mert elhozzuk neked a legjobb szakembereket a témában. Nem kell konferenciáról konferenciára járnod, hogy információmorzsákat kaparj össze. Három nap, tömény tudással és inspirációval. Ezután bármilyen új rendezvényre felkészülten mehetsz, mert érteni fogod, hogy miről beszélnek ott.

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu
+36-20-495-6948