Tucatcégből

Hogyan lesz izgalmas a céged a vevőknek, a sajtónak és a befektetőknek (akkor is, ha „unalmas” a terméked)?

A te céged is lehet olyan érdekes, mint a Netflix, a Tesla vagy az Apple. Nem kell hozzá milliárdos céget építened: elég, ha tudod, mi tesz különlegessé téged a piacon és végre elkezded kommunikálni azt. Ezen a tréningen megmutatjuk, hogyan tedd izgalmassá a céged (és hogyan fordítsd át ezt profittá).

Tréning: november 28. | Workshop: november 29.
Budapest, Mozsár Műhely

Te tudod, hogy engem a céged?

Megdöbbentő, de erre a kérdésre a cégvezetők (és a marketingesek) többsége egyszerűen nem tud válaszolni.

Honnan tudom?

Onnan, hogy hétről hétre látom az unalmas, semmitmondó cégbemutatókat az üzleti reggeliken, networking eseményeken. Látom a tanácstalanságot egy marketingkampány előtt. Látom a rosszul teljesítő weboldalakat és hírleveleket.

Látom, ahogyan kiváló termékkel, szolgáltatással is földbe állnak cégek, mert a vezetőn kívül senki nem értette, hogy mitől kiváló.

Ez azért baj, mert sőt: a sajtó, a befektetők és üzleti partnereid ugyanezt a kérdést teszik fel.

Ha a konkurensed jobban válaszol erre a kérdésre, valószínűleg őt fogják választani. Akkor is, ha:

  • a te terméked, szolgáltatásod jobb minőségű;
  • valódi innováció van a cégedben;
  • gyönyörű a weboldalad, a rendezvényeiden pedig csinos és kedves hostessek fogadják a résztvevőket;
  • olyan vállalatirányítási rendszered van, ami köröket ver a teljes piacra;

Az irodában talán mindenki tudja, milyen jó a termék. De ki jut el az irodáig? 

Nem technikákról, hanem

Nem fogjuk megmutatni, hogyan indíts el Facebook-hirdetéseket. Nem vezetünk be a Google Ads rejtelmeibe. Nem mutatjuk meg, hogyan tervezz logót, weboldalt, és azt sem, hogy milyen hírlevélszoftvert használj. Vezetőként ezeket nem kell tudnod.

Ezen a tréningen nem „sztorizunk” érdekes cégekről: végig arról beszélünk, hogyan lehet a te céged is olyan érdekes, mint a Tesla, Apple, Microsoft vagy az Amazon. Nem az ő történeteik számítanak, hanem az, hogy te hogyan tudsz ugyanolyan sikertörténetet végigvinni.

Amit vezetőként

  • Mi az, ami különlegessé és egyedivé tesz téged a piacon (és mit tegyél, ha ezt rajtad kívül senki más nem tudja);
  • Hogyan mutatkozz be egy üzleti reggelin úgy, hogy a szünetben téged vegyenek körbe a potenciális partnerek;
  • Hogyan mondd el egy befektetőnek, miért a te céged az évszázad üzlete;
  • Hogyan adj ki úgy feladatot a marketingesednek, hogy megértse és tudjon hozzá valóban ütős webodalt, hirdetéseket, szöveget készíteni;
  • Hogyan gondolj ki úgy marketingkampányt, hogy abból dőljön az árbevétel;
  • Milyen kompromisszumokat NEM szabad megkötnöd a cégedben (akkor sem, ha nagy a kísértés);
  • És végül: mi az a tulajdonság, ami tucatcégből éllovassá, sőt: piacvezetővé repíthet.

Pozícionálás. Differenciálás. Ezen a tréningen megnézzük, mi van a szavak mögött (és mit jelent ez a cégedben).

Biztosan tudod, hogy pozícionálni és differenciálni kell magadat. De mit jelent ez a TE cégedben? Nem az az érdekes, hogy hogyan csinálta ezt az Apple vagy a Tesla, hanem hogy TE mit tegyél holnap, hogy kitűnj a piacod szürkeségéből.

Láttál már olyan marketingkampányt, aminél azt gondoltad: „bárcsak az én kampányom lenne?”

Amikor jó a termék. Ütős az üzenet. Jó az időzítés, meggyőző az ajánlat. Amiről beszélnek a vevők, a sajtó, sőt: a konkurensek is őt másolják. Mi lenne, ha azt mondanám: ez lehetne a te céged is. Ez nem varázslat: megtanulható, másolható minták vannak minden egyes ilyen sikertörténet mögött.

Szeretném, ha tréning végére nem ismernél rá a cégedre. Szeretném, ha ráébrednél, mennyi mindent ki tudsz hozni belőle, egyszerűen csak a jobb kommunikációval.

Kezdj el végre bátran kommunikálni

Talán azért nem kommunikálsz bátran, mert félsz a botránytól. Pedig a legnagyobb veszély nem a botrány, hanem az unalom.

Mennyi cég bukott bele egy nagy botrányba? Valószínűleg fel tudsz sorolni néhányat. De mennyi céget ismersz, aki az érdektelenségbe bukott bele? Valószínűleg egyet sem. Pedig a legtöbb vállalat csendes halált hal: nincsenek újságcikkek, nem szerepel a hírekben, nem olvasol róla a közösségi médiában.

Pont úgy hal meg, ahogyan élt: senki nem veszi észre. És senkinek nem hiányzik.

Ó, ha tudnád, mennyi ilyen céggel találkoztunk az előző években. Pedig a legtöbbször egészen jó volt a termék. A legtöbbnél még az üzleti modell is rendben volt.

Ezen a tréningen megtanulod, hogyan fognak emlékezni a cégedre (mindezt biztonságosan, felesleges kockázatok nélkül).

„Rendben, de miért tőletek tanuljak erről?”
Tudom: a hazai piac tele van marketingkonferenciákkal, tréningekkel és mentorokkal. Tiszteljük az idődet, ezért olyan tréninget rakunk össze, amire mi is beülnénk.
  • Olyan előadókat hívtunk, akik több száz sikeres projektet vittek végig kivitelezőként. Nem 3 cég marketingjén teszteltük az elhangzottakat, hanem 300-én.
  • Bruck Gábor az ország piacvezető kommunikációs ügynökségét építette fel, felsővezetők kommunikációjához adott tanácsokat. Tudja, hogyan beszélj úgy, hogy átmenjen az üzenet.
  • Bárdos András 30 évig dolgozott a médiában, nagyvállalatok felsővezetőit tanította kommunikálni. Saját cégével, a 21. Század Kiadóval egy telített piacon számtalan médiamegjelenést szereztek – teljesen organikusan. Tudja, hogy mitől lesz érdekes a céged a média számára.
  • És végül: nem akarunk neked eladni semmit. Ezen a tréningnapon csak ultrahasznos előadásokat hallasz majd. Nem lesz titkos tudás, amit csak egy következő, még drágább kurzuson tanulhatsz meg. Az előadások minden percét arra hegyezzük ki, hogy a lehető leghasznosabb tudást szerezd meg.

Kérdezd meg magadtól: ha 5 éve elkezded, most

Talán ma rólad olvashatnék a Forbes címlapján, a Wall Street Journal-ben. Talán rólad szólna ez a tréning, a te céged mutatnánk be pozitív példaként. A te cégednél állnának sorba a tehetségek, hogy veled dolgozzanak. Te lennél az a cég, akit válság idején sem cserélnek le a megbízók.

Ne érts félre, nem vagy elkésve. Olyan ez, mint az edzés: mindig „jobb lett volna, ha 1 évvel korábban kezdem”, de amikor elkezded, már csak az számít, hogy csinálod.

Ha ezt tudod, akkor tudsz és céget építeni

Gyere el a tréningre, ha:

A Sawyer Miller Group Vezetői Akadémián
tanulsz majd

Cégünk, a Sawyer Miller Group 26 országban vett részt választási kampányokban. Dolgozott Lech Walesával, Simon Peresszel, a Dalai Lámával, vagy Václav Havellel. Volt, hogy az ország legnagyobb kampányát vezettük, és volt, hogy a legizgalmasabbat. 

A cég vezetői, Bruck Gábor és Bárdos András folyamatosan ott vannak az egyetemek katedráin és a televíziók stúdióiban. Erre a tréningre olyan előadókat hívunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet.

A tréning

Bárdos András

30 éve dolgozik a médiában. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

Bruck Gábor

25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele.

Vavrek Balázs

Direct response copywriter, több száz marketingkampányt vitt már végig sikeresen.

Tabajdi Enikő

Több ezer értékesítői szöveget (landing oldal, hírlevelek, weboldalak) írt már, tudja, mi teszi érdekessé a céged a vevőidnek (még akkor is, ha tényleg a legunalmasabb témáról van szó).

Berze Márton

Szövegíró, brandépítő, politológus. Több száz marketingkampány megtervezésében vett részt ügynökségi és ügyféloldalról is.

Ungvári Péter

A Sawyer Miller Group marketingese, több száz marketingkampányban vett részt technikai és tervezői oldalról is.

A tréning

1. előadás: Hatékony minőségkommunikáció a sablonokon túl

ISO-minősítések, „megbízható, minőségi szolgáltatások”… ez csak az alap, amit az ügyfelek elvárnak. Hogyan emelkedhetsz ki a sablonokból? Hogyan találhatod meg a cégedben már meglévő aranyrögöket? Hogyan értelmezheted újjá akár az egész piacodat pusztán a szavakkal?

2. előadás: Játsszuk azt, hogy élvezed a marketingem

Nincs unalmas cég – csak unalmas (vagy hiányzó) marketing. Hogyan tudod a vásárlási folyamatot izgalmassá tenni? Hogyan használhatod ki a mindannyiunkban meglévő versenyszellemet és közösségi nyomást? Hogyan játékosíthatsz úgy, hogy az ne legyen komolytalan? Alkalmazható marketingtaktikák.

3. előadás: Így leszel az inbox legjobb része (hatékony és izgalmas e-mail-marketing)

Az e-mail-marketing szakértő kezekben teljes hoteleket tölt meg 160 000 Ft-os konferenciákra. Egy jó kampánnyal könyvek százait és ezreit adhatod el, felpörgetheted a webshopod bevételét és hatékonyan értékesíthetsz. Megkerülhetetlen eszköz. Hogyan legyél az inbox legizgalmasabb része?

4. előadás: „Átlagos” cégek átlag feletti kampányai

Vannak olyan kampányoldalak, amelyekről nemcsak vásárolsz… hanem azonnal átküldöd az ismerőseidnek, hogy „ezt muszáj elolvasnod”. Egyszerűen lebilincselnek. És a legfontosabb: ez nem a startupok és „izgalmas” cégek privilégiuma: ha tudod, hogyan csavarj az ajánlatodon, akkor te is olyan emlékezetes kampányoldalt készíthetsz, hogy a piacod hónapokig emlegetni fogja (és persze pörgeted a bevételeidet is).

5. előadás: Így gyárts hírt a hétköznapi céges történésekből

Mi lenne, ha fizetős PR-cikkek helyett maguk az újságírók állnának sorba a sajtótájékoztatóidon? Mi lenne, ha egymással versenyeznének, hogy ki hozza le hamarabb a sajtóközleményed? Kezedbe adjuk azt a tudást, amivel az „átlagos” termékbevezetéseidet, rendezvényeidet érdekessé teheted a sajtó számára is.

a tréning után, november 29-én

Ha szeretnéd, november 29-én segítünk átültetni a tanultakat a gyakorlatba. Maximum 10 résztvevővel végigmegyünk a TE céged stratégiáján és segítünk megtalálni, mire hegyezd ki a céged kommunikációját (és hogyan tedd ezt). Nemrég az Aegonnak tartottunk hasonló workshopot: most neked is segítünk.

A workshopon interaktívan, a te cégedre szabva nézzük meg, hogyan alkalmazd a tanultakat a cégedben. A workshop végén egy teljes kommunikációs stratégia vázlatával állsz majd fel, amit a tréningen megszerzett tudással később részletesen kidolgozhatsz.

November 18-ig ezek a is járnak a jegyed mellé

Kérd a jegyed most és bónuszokkal

A tréning időpontja és helyszíne: november 28. 09:30 – 17:30, a Mozsár Műhelyben.

A workshop időpontja: november 29. 09:30 – 13:30, a Mozsár Műhelyben.

Super early bird jegy a tréningre

79.900 forint + ÁFA helyett november 22-ig:

59 990
forint + ÁFA
  • Részvétel a tréningnapon
  • 'Bénázd fel magad' online tréning 20 ezer forint értékben
  • Nice Leadership webinárium 7800 forint értékben
  • 20 ezer forint értékű tréningkupon
  • Kapcsolatépítés 50 motivált, sikeres cégvezetővel
  • 3 fogásos, ízletes ebéd a Mozsár Bisztróban
  • Értékes bónuszok
  • Szünetekben kávé, frissítő, kapcsolatépítés
  • Belépés az SMG tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
Több mint 130.000 forint értékű csomag csak
november 22-ig több mint 70% kedvezménnyel.

Tréning + workshop

Most kedvezménnyel

99 990
forint + ÁFA
  • Részvétel a tréningnapon
  • Részvétel a kiscsoportos fél napos workshopon
  • 'Bénázd fel magad' online tréning 20 ezer forint értékben
  • Nice Leadership webinárium 7800 forint értékben
  • 20 ezer forint értékű tréningkupon
  • Kapcsolatépítés 50 motivált, sikeres cégvezetővel
  • 3 fogásos, ízletes ebéd a Mozsár Bisztróban
  • Értékes bónuszok
  • Szünetekben kávé, frissítő, kapcsolatépítés
  • Belépés az SMG tréningrésztvevők zárt Facebook-csoportjába
Több mint 130.000 forint értékű csomag csak
november 22-ig több mint 70% kedvezménnyel.
0%
A helyek folyamatosan fogynak... csapj le az early bird jegyek egyikére.

Már csak eddig jár a kedvezmény és a bónuszok:

nap
óra
perc
sec

 


 

„Ez a tréning más mint a többi. Ez forradalom. A tréning végén konstatálom: most is sokat tanultam, majd rájövök, milyen sok mindent nem tudok még mindig…”
Végh Zoltán
Pernod Ricard Hungary

 



„Gábor és András mellett a külső előadók kiválasztása is telitalálat, mert ők mindig a témák legjobb ismerői közül kerülnek ki, az előadások pedig magas színvonalúak. Az előadások témái arról szólnak, ami 2018-ban egy cégvezetőt igazán foglalkoztat függetlenül attól, hogy egy kis családi vállalkozást vagy egy nagyobb céget vezet.”
Kristófy Gyula
Gyógyászati Szakbolt

http://gyogyaszatiszakbolt.hu/

 



„Sokfelől tájékozódom a világ dolgairól. Arról, hogy mik a trendek, merre tart gyorsan változó világunk, leginkább itt kapok válaszokat. A tréningek jól szervezettek, jó hangulatúak. Az előadások professzionálisak, kiválóak a meghívott előadók is.
Ajánlom mindenkinek aki lépést akar tartani a világgal!
Pszota János
Pszota Builder Kft.

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu