Az októberi csoport betelt. Jelentkezz most a 2019 januárjában induló csoportba, idei áron.
10 részes kurzus Bruck Gáborral és Bárdos Andrással új, fiatal vezetőknek.

Ready to run, ready to

Senki sem születik jelentős vezetőnek. A vezetést tanulni kell, ugyanúgy, mint bármely szakmát. Ehhez nem kell zseninek lenni, átlagosan jó képességekkel is jelentős vezetővé válhatsz, ha megtanulod mindazt, amit a legjobbak megtanultak.

Ez a tréning
Jobb ember és jobb vezető leszel tőle.

Olyan emberré válsz, akit szeretnek és tisztelnek, aki inspiráló, és akiben bízhatnak.

A Ready to Run abban segít, hogy bátorságot és tudást nyerj.

Merj lépni a céljaid felé, merj, akarj céget indítani, vállalkozni, belépni a közéletbe, vezetővé válni.

Akár a saját cégedben, akár egy nagyobb cégnél.

Vágj bele és
hogy lehet ezt jobban csinálni.

Azt tanítjuk, hogy milyen a jó vezető. Meg azt, hogyan kell csapatot építeni. Hogy kell sikeresnek lenni. Milyen az eredményes kommunikáció. Hogy kell üzleti tervet írni. Mit csinálj az első 90 nap.

A kommunikációs szakma csúcsáról beszélünk. Egyébként egy jó cég esetében mindent megtalálsz, amit a marketingről, kommunikációról, stratégiáról és taktikáról tudni kell.

Beszélünk majd stratégiáról. Azért mert minden sikeres vezető mögött, minden nagy áttörés mögött, jó stratégia van. A prezentáció és a nyilvános beszéd rejtelmeibe is bevezetünk.

Minden este rengeteg
ötlettel mész majd haza

Az ötletek, trükkök egy másfajta szemlélethez vezetnek. A lényeg: átalakul a kommunikációd, és ezt élvezni fogod, hiszen a tanultakat, akár másnaptól használni tudod.

Szükséged van a jobb kommunikációra. Azért, hogy jobb legyél, mint a másik:

Amikor bemutatkozol, beszélsz, prezentálsz, figyelmesen meghallgatsz, előadást tartasz, értekezletet nyitsz meg, akkor te légy a legjobb. Azért, hogy a fontos megbeszélések után azt érzed: ebből a maximumot kihoztam.

Hogy a legfontosabb pillanatokban tudj elég megnyugtató és figyelmes lenni. Vagy egyszerűen mindenki pontosan értsen.

„Bárcsak én is tudtam volna mindezt, amikor voltam!”

Olyan tematikát raktunk össze neked, amiért 30 éve mi összetettük volna a két kezünket.

Több évtized tapasztalatából és a nemzetközi best practice-ből most összeraktunk neked egy olyan tudáscsomagot, ami végigkísér a karriereden.

A világ legsikeresebb vezetői is ezeket a módszereket használják. Honnan tudjuk?
Onnan, hogy részben mi is tőlük tanultuk.

Azt gondoltuk, hogy ami  az Amazon, a Google vagy a LinkedIn vezetőinek, az számodra is hasznos lehet.

Azt gondoljuk, hogy ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.

És onnan is tudjuk, hogy kipróbáltuk és tanítottuk a módszereket számtalanszor. 

Nézd meg a 10 alkalom és jelentkezz a tréningre

2019. január 14.
1. Milyen a jó vezető? Mi kell ahhoz, hogy valaki jó vezetővé váljon?
Te tudod, hogy a soktucatnyi vezetői tulajdonság közül melyeket érdemes fejlesztened? Azért kérdezem, mert a korábbi vezetői módszerek már nem működnek. Egyszerűen újra kell tanulnunk a vezetést.

1. Mitől nehéz ma jó vezetőnek lenni?
2. Melyek a legfontosabb vezetői tulajdonságok?
3. Mire mondjuk azt, hogy a karakter maga a sors?
4. Karakter és a meggyőzés hatalma.
5. Vízió, és a világos cél.
6. A fókuszálás képessége, és perszeverancia.
7. Egyedül nem megy, kell egy jó csapat.
2019. január 14.
Január 21.
2. Nice Leadership + New Smart
Akarsz jó vezető lenni? Akarsz pénzt keresni? Ha igen, akkor érdemes újragondolnod, hogy milyen stílusban irányíts. Hogyan kommunikálj, hogyan reagálj a problémákra, milyen információt ossz meg, mennyit kérj és mennyit adj.

• Arról van szó, hogy az üzletben megváltozott a kapcsolat a vezető, és az alkalmazott, az eladó és a vásárló között.
• A nyers tekintély helyére az empátia és a motiváció lépett.
• A tréningen megtanítjuk, hogyan figyelj oda munkatársaidra, azért, hogy nekik jobb legyen, és te több pénzt keress.
• Megtudod, mi az az együttműködő gazdaság, és együttműködő vezetés, és miért érdemes tanulnod a sikeres példákból.

A New Smart: Másként kell okosnak lenned, mint korábban. Magasabb rendű mentális készségekre van szükséged. Elmondjuk majd, hogy mi ez. Szóval, Itt van egy új kultúra, egy újféle okosság, és új lehetőség. Lehetőség, hogy okosabb, kedvesebb, és bölcsebb legyél. Lehetőség, hogy jobb kommunikátor és jobb vezető legyél. És van itt még valami: lehetőség, hogy jobb ember légy.
Január 21.
Január 28.
3. People Issues. HR és a vonzó cég. Mitől lesz tied az Y-generáció?
Kit veszel fel a buszra? A legtöbb vezető nem tudja pontosan, hogy mit várjon a HR-től. Azt sem, hogy a HR, az emberi ügyek menedzselése lett a vezető legfontosabb feladata. Neked azonban tudnod kell, hogy:

• Mitől jó és mitől rossz egy munkatárs.
• Mit érdemes nézned, keresned, és mit nem.
• Elmondjuk, hogyan ismered fel az elkötelezett, lojális kollégát.
• Hogyan találod meg az igazi csapatjátékost.
• És hogyan vedd fel őket.
• Mit ajánlj, hogy a kiválasztott jelölt nálad akarjon dolgozni.
• Aztán hogyan tartod meg a jó embereket?
• Hogyan motiválod őket?
• És beszélünk a boldogságportfólióról is.

Mindezt azért, hogy ne egy közepes csapattal, és közepes eredménnyel kelljen küszködnöd.
Január 28.
Február 4.
4. Kommunikáció + Sorsdöntő megbeszélés + a gyilkos prezentáció
Lépésről-lépésre megmutatjuk, hogy milyen út vezet a másik szívéhez. Hogyan találd meg másokkal a közös alapokat, mitől fognak rád figyelni? Hogyan tudsz leginkább önmagad lenni.

Sok kérdést járunk majd körbe, olyanokat, amelyekkel mindennap találkozol:
- Megszólalj vagy hallgass?
- Dicsérj vagy korholj?
- Féljenek tőled vagy szeressenek?
- Megigyál-e egy sört a beosztottaiddal vagy kerüld a bizalmaskodást?

Beszélünk a történetmondásról is:
Ez a kommunikáció lényege. Milyen történetünk van, és azt hogy mondjuk el. Mire figyelnek az emberek, hogyan ragadhatod meg a képzeletüket, hogyan lehetsz ellenállhatatlanul érdekes és izgalmas?

És beszélünk a nyilvános beszéd trükkjeiről.
Február 4.
Február 11.
5. Csapatépítés. Hogyan csinálj bandából csapatot? Hogyan tarts jó megbeszélést, jó értekezletet, meetinget?
Ha könnyű lenne sok embert egy cél érdekében összekovácsolni, minden vállalat eszméletlen sikeres volna. Nem lennének ráncolt homlokú menedzserek, szigorú tekintetű cégvezetők és a pálya szélén toporzékoló fociedzők.

De csapatot építeni nem könnyű.
Nem elég néhány céges buli, összetartás vagy egy wellness hétvége.
• Kit veszek fel a buszra?
• Hova ültetem?
• Hogyan tartom meg?
• Hogyan motiválom?
• Hogyan kezelem a konfliktusokat és problémákat?

Csak annyira vagy sikeres vezető, amennyire jól kapcsolódsz másokhoz.
Február 11.
Február 18.
6. Valaki mindig az élre áll. Énmárka.
Ez a blokk a sikerről és az énmárka építéséről szól. Ezt kimondottan az ambiciózus vezetőknek tervezzük. Azoknak, akik messzebb látnak, mint a mennyezet. Akik az élbolyba akarnak tartozni. Mivel Te is a jó hírnevedből élsz, haladó szinten is megtanulhatod, hogyan érdemes saját énmárkádat felépíteni, a reputációdat menedzselni.

• Hogyan növelheted az ismertségedet?
• Mitől fognak észrevenni, szeretni és tisztelni?
• Mitől találnak majd érdekesnek és inspirálónak?
• Mitől fognak bízni benned?
• Érteni fogod: hogyan használd az erősségeidet, és mit kezdj a gyengeségeiddel?
• Mi a titka a rendkívüli teljesítménynek?
• Mi az a slight edge, és hogyan tesz sikeressé?
• Mi az a halmazati hatás?

Röviden: hogyan legyél valaki, mitől fognak téged választani a riválisokkal szemben?
Február 18.
Február 25.
7. Hogyan építs saját médiát?
Olyan lehetőségek és eszközök vannak a kezedben (szó szerint!), mint soha korábban. Közösségi média, ingyenes vagy olcsó szoftverek, a zsebedben lapuló okostelefon. Ami régen (tíz)milliókba került és kevesek kiváltsága volt, ma a tiéd.

Ugyanez a konkurenciád zsebében is ott van.

Aki kettőtök közül profibban, hatékonyabban és meggyőzőbben használja, azé a megrendelés. A piac. A bevétel. A profit.

Marketingről beszélünk: hírlevél, email, poszt, videó, blog és a többiről. Ma a marketing a legrövidebb út a sikerhez. Azon belül is a saját média építése.

• Szóval, mitől lesz saját médiád?
• Hogyan használd azt a támogatók, partnerek, ügyfelek megszerzésére?
• Mitől leszel ismertebb, mitől lesz nagyobb tekintélyed?
Február 25.
Március 4.
8. Krízis és kommunikáció: mit tegyél, amikor beüt a krach?
A válságok, a konfliktusok különbözőek, az utánuk lévő tájkép viszont nagyon hasonló: kevés győztes, sok vesztes. Az pedig, hogy ki melyik csoportba tartozik, már azelőtt eldől, hogy a válság beütne.

Aki tudja, mit kell tennie, amikor jön krach. Csakhogy van egy általános emberi érzés: azt szoktuk gondolni, hogy a baj mindig másokkal történik meg.

Nekünk nem árthat egy pohár bor vezetés előtt, nálunk nem üt be a vagyonosodási vizsgálat, nálunk nem ég le a karácsonyfa akkor sem, ha zárlatos az égő, engem nem lopnak meg a kollégáim.

Általános emberi vélekedés. Általános emberi hiba. Mert, ami a földön fizikailag megtörténhet, az előbb-utóbb meg is fog történni. Vagyis előbb-utóbb a te cégednél is beköszönt a válság. A többiek nem készülnek rá. Te készülj!
Március 4.
Március 11.
9. Üzleti alapok
Hogyan döntünk? Döntési csapdák, kockázatok és kockázatkezelés. Hogyan írunk üzleti tervet? Milyen egy jó működési és üzemelési terv? Milyen egy jó pénzügyi és gazdasági terv? Hogyan fókuszálj és egyszerűsíts a céljaidra? Milyen business stratégiák léteznek a piacon (és melyiket válaszd)?
Március 11.
Március 18.
10. A stratégia, marketing, promóció, eladás és értékesítés
A kommunikáció az, ami a vevőd fejében történik, amikor megszólalsz. Ha a megfelelő üzeneteket a megfelelő módon tálalod, akkor hatékony lesz a kommunikációd. Ehhez viszont meg kell értened őket.

Hogyan készíts kampányt?
Hogyan találd és célozd meg a célcsoportjaidat?
Az üzenet kidolgozása, megfogalmazása.
Szlogen, a kampány mottója,
Imázs, a kampány arculata.
Reklám és PR anyagok, események.
A kampány megvalósítása: eszközök, időzítés, költségvetés.
Március 18.

Miért tőlünk tanulj?
és számos tréning legjobb gondolatait sűrítettük be egy folyamatba

  •  Tudjuk, hogy milyen út vezet fel a csúcsra.
  •  Milyen az, amikor valaki az ismeretlenségből katapultál és egy idő után az egész szakma ismeri
  •  Tudjuk, hogyan működik az énmárka építése
  •  Hogyan szerepelj mások előtt, a kamera és mikrofon előtt?
  •  Mit csinálj, ha színpadra állsz?
  •  Hogyan építsd fel a személyes médiádat?
  •  Hogy néz ki a jó promóció: szórólap, hitlevél, email, videó?
  •  Megtanítjuk, hogy mitől leszel hiteles és szerethető
  •  Mitől látnak majd karizmatikusnak?
  •  És melyek a legfontosabb vezetői tulajdonságok
  •  Miért fontos a morál, az integritás, a karakter?
  •  Melyek azok a megtanulható készségek, amelyeket ma a piac leginkább honorál?

Ismerjük a buktatókat is. Onnan, hogy sokat buktunk. Ügyfeleinkkel voltunk legfelül és legalul. Sokat nyertünk és buktunk.

A Sawyer Miller Group Vezetői Akadémián tanulsz majd

Cégünk, a Sawyer Miller Group 26 országban vett részt választási kampányokban. Dolgozott Lech Walesával, Simon Peresszel, a Dalai Lámával, vagy Václav Havellel. Volt, hogy az ország legnagyobb kampányát vezettük, és volt, hogy a legizgalmasabbat. 

A cég vezetője, Bruck Gábor folyamatosan ott van az egyetemek katedráin és a televíziók stúdióiban. Erre a projektre ráadásul olyan előadókat hívunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet.

A tréning előadói

Bárdos András

30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. 20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában. Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást.

Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

Bruck Gábor

Döntéspszichológus. 25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.

Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben.

Kérd a jegyed még idei áron, bevezető kedvezménnyel

Jelentkezz most, szeptember végéig az idei áron. Ezután lezárjuk a jelentkezést egy rövid időre, majd október végén újra megnyitjuk, már a 2019-es áron.

A tréning időpontja és helyszíne: 2019. január 21-től kezdve 10 hétfőn át 17.30 és 20 óra között a Mozsár Műhelyben.

Early bird jegy

400.000 forint + ÁFA / alkalom helyett
csak most bevezető áron:

199.000
forint + ÁFA
(mindössze 19.900 Ft + ÁFA / alkalom)
  • Részvétel 10 gyakorlatias tréningalkalmon (25 óra)
  • Nemzetközi példák a best practice-ről, gyakorlatok, ahol kipróbálhatod magad
  • Kapcsolatépítés 20 motivált, fiatal vezetővel
  • Zárt Facebook-csoport, ahol felteheted kérdéseidet
  • Házi feladatok, amellyel gyakorolhatod a tanultakat
  • Tanúsítvány a tréning elvégzéséről
Maximum 20 résztvevőig.
-50%

100% garancia


Nem vagy biztos abban, hogy erre van szükséged? Mi biztosak vagyunk ebben. Ennek ellenére, ha az első tréning után úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor visszaadjuk a tréning árát. Jól olvastad, 100%-os visszafizetési garanciát vállalunk. Mégpedig úgy, hogy semmit sem kérdezünk.

Gyakori kérdések

Mikor lesznek a tréningalkalmak?

2019 január 21-től kezdve 10 hétfőn keresztül 17.30–20.00 között.

„Most annyi minden van, nincs erre ennyi időm…”

Volt már olyan, hogy nem volt annyi minden? Holnap sem lesz több időd. Ha nem tanulod meg, elmegy melletted az idő. Ez összesen 25 óra időbefektetés (+ a házi feladatok), alig több mint 3 munkanap. Megér neked 3 napot, hogy több évnyi tapasztalatot spórolj meg?

Van lehetőség részletfizetésre?

Igen, válassz átutalásos fizetést, és írj a vezetoiakademia@smg.hu címre. 3 részletben lesz lehetőséged fizetni.

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu
+36-20-495-6948