Ez már a 4. Ready to Run kurzus: foglald le a helyed, az előző 3 telt házzal futott!

Ready to run, ready to

Senki sem születik jelentős vezetőnek. A vezetést tanulni kell, ugyanúgy, mint bármely szakmát. Ehhez nem kell zseninek lenni, átlagosan jó képességekkel is jelentős vezetővé válhatsz, ha megtanulod mindazt, amit a legjobbak megtanultak.

Ezen a 4 alkalmas tréningsorozaton végigviszünk a 21. századi vezetés legfontosabb alapelvein és módszerein.

Ez a tréning
Jobb ember és jobb vezető leszel tőle.

Olyan emberré válsz, akit szeretnek és tisztelnek, aki inspiráló, és akiben bízhatnak.

A Ready to Run abban segít, hogy bátorságot és tudást nyerj.

Merj lépni a céljaid felé, merj, akarj céget indítani, vállalkozni, belépni a közéletbe, vezetővé válni.

Akár a saját cégedben, akár egy nagyobb cégnél.

Vágj bele és
hogy lehet ezt jobban csinálni.

Azt tanítjuk, hogy milyen a jó vezető. Meg azt, hogyan kell csapatot építeni. Hogy kell sikeresnek lenni. Milyen az eredményes kommunikáció. Hogy kell üzleti tervet írni. Mit csinálj az első 90 nap.

A kommunikációs szakma csúcsáról beszélünk. Egyébként egy jó cég esetében mindent megtalálsz, amit a marketingről, kommunikációról, stratégiáról és taktikáról tudni kell.

Beszélünk majd stratégiáról. Azért mert minden sikeres vezető mögött, minden nagy áttörés mögött, jó stratégia van. A prezentáció és a nyilvános beszéd rejtelmeibe is bevezetünk.

Minden este rengeteg
ötlettel mész majd haza

Az ötletek, trükkök egy másfajta szemlélethez vezetnek. A lényeg: átalakul a kommunikációd, és ezt élvezni fogod, hiszen a tanultakat, akár másnaptól használni tudod.

Szükséged van a jobb kommunikációra. Azért, hogy jobb legyél, mint a másik:

Amikor bemutatkozol, beszélsz, prezentálsz, figyelmesen meghallgatsz, előadást tartasz, értekezletet nyitsz meg, akkor te légy a legjobb. Azért, hogy a fontos megbeszélések után azt érzed: ebből a maximumot kihoztam.

Hogy a legfontosabb pillanatokban tudj elég megnyugtató és figyelmes lenni. Vagy egyszerűen mindenki pontosan értsen.

„Bárcsak én is tudtam volna mindezt, amikor voltam!”

Olyan tematikát raktunk össze neked, amiért 30 éve mi összetettük volna a két kezünket.

Több évtized tapasztalatából és a nemzetközi best practice-ből most összeraktunk neked egy olyan tudáscsomagot, ami végigkísér a karriereden.

A világ legsikeresebb vezetői is ezeket a módszereket használják. Honnan tudjuk?
Onnan, hogy részben mi is tőlük tanultuk.

Azt gondoltuk, hogy ami  az Amazon, a Google vagy a LinkedIn vezetőinek, az számodra is hasznos lehet.

Azt gondoljuk, hogy ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.

És onnan is tudjuk, hogy kipróbáltuk és tanítottuk a módszereket számtalanszor. 

Nézd meg a 4 alkalom és jelentkezz a tréningre

2020. február 10.
1. Milyen a jó vezető? Mi kell ahhoz, hogy valaki jó vezetővé váljon?
Te tudod, hogy a soktucatnyi vezetői tulajdonság közül melyeket érdemes fejlesztened? Azért kérdezem, mert a korábbi vezetői módszerek már nem működnek. Egyszerűen újra kell tanulnunk a vezetést.

1. Mitől nehéz ma jó vezetőnek lenni?
2. Melyek a legfontosabb vezetői tulajdonságok?
3. Mire mondjuk azt, hogy a karakter maga a sors?
4. Karakter és a meggyőzés hatalma.
5. Vízió, és a világos cél.
6. A fókuszálás képessége, és perszeverancia.
7. Egyedül nem megy, kell egy jó csapat.
2020. február 10.
Február 10.
2. Nice Leadership + New Smart
Akarsz jó vezető lenni? Akarsz pénzt keresni? Ha igen, akkor érdemes újragondolnod, hogy milyen stílusban irányíts. Hogyan kommunikálj, hogyan reagálj a problémákra, milyen információt ossz meg, mennyit kérj és mennyit adj.

• Arról van szó, hogy az üzletben megváltozott a kapcsolat a vezető, és az alkalmazott, az eladó és a vásárló között.
• A nyers tekintély helyére az empátia és a motiváció lépett.
• A tréningen megtanítjuk, hogyan figyelj oda munkatársaidra, azért, hogy nekik jobb legyen, és te több pénzt keress.
• Megtudod, mi az az együttműködő gazdaság, és együttműködő vezetés, és miért érdemes tanulnod a sikeres példákból.

A New Smart: Másként kell okosnak lenned, mint korábban. Magasabb rendű mentális készségekre van szükséged. Elmondjuk majd, hogy mi ez. Szóval, Itt van egy új kultúra, egy újféle okosság, és új lehetőség. Lehetőség, hogy okosabb, kedvesebb, és bölcsebb legyél. Lehetőség, hogy jobb kommunikátor és jobb vezető legyél. És van itt még valami: lehetőség, hogy jobb ember légy.
Február 10.
Február 24.
3. People Issues. HR és a vonzó cég. Mitől lesz tied az Y-generáció?
Kit veszel fel a buszra? A legtöbb vezető nem tudja pontosan, hogy mit várjon a HR-től. Azt sem, hogy a HR, az emberi ügyek menedzselése lett a vezető legfontosabb feladata. Neked azonban tudnod kell, hogy:

• Mitől jó és mitől rossz egy munkatárs.
• Mit érdemes nézned, keresned, és mit nem.
• Elmondjuk, hogyan ismered fel az elkötelezett, lojális kollégát.
• Hogyan találod meg az igazi csapatjátékost.
• És hogyan vedd fel őket.
• Mit ajánlj, hogy a kiválasztott jelölt nálad akarjon dolgozni.
• Aztán hogyan tartod meg a jó embereket?
• Hogyan motiválod őket?
• És beszélünk a boldogságportfólióról is.

Mindezt azért, hogy ne egy közepes csapattal, és közepes eredménnyel kelljen küszködnöd.
Február 24.
Február 24.
4. Csapatépítés. Hogyan csinálj bandából csapatot? Hogyan tarts jó megbeszélést, jó értekezletet, meetinget?
Ha könnyű lenne sok embert egy cél érdekében összekovácsolni, minden vállalat eszméletlen sikeres volna. Nem lennének ráncolt homlokú menedzserek, szigorú tekintetű cégvezetők és a pálya szélén toporzékoló fociedzők.

De csapatot építeni nem könnyű.
Nem elég néhány céges buli, összetartás vagy egy wellness hétvége.
• Kit veszek fel a buszra?
• Hova ültetem?
• Hogyan tartom meg?
• Hogyan motiválom?
• Hogyan kezelem a konfliktusokat és problémákat?

Csak annyira vagy sikeres vezető, amennyire jól kapcsolódsz másokhoz.
Február 24.
Március 9.
5. Kommunikáció + Sorsdöntő megbeszélés + a gyilkos prezentáció
Lépésről-lépésre megmutatjuk, hogy milyen út vezet a másik szívéhez. Hogyan találd meg másokkal a közös alapokat, mitől fognak rád figyelni? Hogyan tudsz leginkább önmagad lenni.

Sok kérdést járunk majd körbe, olyanokat, amelyekkel mindennap találkozol:
- Megszólalj vagy hallgass?
- Dicsérj vagy korholj?
- Féljenek tőled vagy szeressenek?
- Megigyál-e egy sört a beosztottaiddal vagy kerüld a bizalmaskodást?

Beszélünk a történetmondásról is:
Ez a kommunikáció lényege. Milyen történetünk van, és azt hogy mondjuk el. Mire figyelnek az emberek, hogyan ragadhatod meg a képzeletüket, hogyan lehetsz ellenállhatatlanul érdekes és izgalmas?

És beszélünk a nyilvános beszéd trükkjeiről.
Március 9.
Március 9.
6. Hogyan építs saját médiát?
Olyan lehetőségek és eszközök vannak a kezedben (szó szerint!), mint soha korábban. Közösségi média, ingyenes vagy olcsó szoftverek, a zsebedben lapuló okostelefon. Ami régen (tíz)milliókba került és kevesek kiváltsága volt, ma a tiéd.

Ugyanez a konkurenciád zsebében is ott van.

Aki kettőtök közül profibban, hatékonyabban és meggyőzőbben használja, azé a megrendelés. A piac. A bevétel. A profit.

Marketingről beszélünk: hírlevél, email, poszt, videó, blog és a többiről. Ma a marketing a legrövidebb út a sikerhez. Azon belül is a saját média építése.

• Szóval, mitől lesz saját médiád?
• Hogyan használd azt a támogatók, partnerek, ügyfelek megszerzésére?
• Mitől leszel ismertebb, mitől lesz nagyobb tekintélyed?
Március 9.
Március 23.
7. Krízis és kommunikáció: mit tegyél, amikor beüt a krach?
A válságok, a konfliktusok különbözőek, az utánuk lévő tájkép viszont nagyon hasonló: kevés győztes, sok vesztes. Az pedig, hogy ki melyik csoportba tartozik, már azelőtt eldől, hogy a válság beütne.

Aki tudja, mit kell tennie, amikor jön krach. Csakhogy van egy általános emberi érzés: azt szoktuk gondolni, hogy a baj mindig másokkal történik meg.

Nekünk nem árthat egy pohár bor vezetés előtt, nálunk nem üt be a vagyonosodási vizsgálat, nálunk nem ég le a karácsonyfa akkor sem, ha zárlatos az égő, engem nem lopnak meg a kollégáim.

Általános emberi vélekedés. Általános emberi hiba. Mert, ami a földön fizikailag megtörténhet, az előbb-utóbb meg is fog történni. Vagyis előbb-utóbb a te cégednél is beköszönt a válság. A többiek nem készülnek rá. Te készülj!
Március 23.
Március 23.
8. A sikeres döntés receptje
Nem a képességeid határozzák meg, hogy mit érsz el, hanem a döntéseid. A döntéseink 70%-a mégis rossz. Hogyan hibázz kevesebbet?

Mi a rossz döntések oka, miért követünk el bizonyos hibákat újra és újra? Hogyan tanulhatunk korábbi rossz döntéseinkből?

Hogyan dönts, vagy ne dönts nyomás alatt? Miért érdemes a kudarcainkról is beszélni? És mit tegyél, ha tudod, hogy hibáztál? Milyen döntési csapdák léteznek, és hogyan kerülheted el őket?

A győztest nem az különbözteti meg a vesztestől, hogy sohasem esik el, hanem az, hogy mindig feláll. Hogy a rossz döntéseit képes korrigálni. De mikor érdemes megállni, és elemezni a rossz döntéseket? Mikor kell tovább menni?
Március 23.

Január 20-ig ezek a is járnak a jegyed mellé

Közel 120 000 Ft + áfa értékben

Business partners having dinner together in restaurant

Februári inspiratív vezetői networking est

Témánk az egyéni jóllét: hogyan legyél jól vezetőként, hogyan kerüld el a kiégést, hogyan növeld az eredményességed úgy, hogy az ne menjen az egészséged és jólléted rovására? A belépőjegyed tartalmazza a vacsorát és a networkinget.

Érték: 14.990 Ft + áfa – most ajándék
wellbeing-3.jpg

Márciusi inspiratív vezetői networking est

Témánk a családi jóllét: hogyan lehet a család az első helyen a munkahelyi felelősségek mellett? Hogyan építsd a kapcsolataidat a pároddal és gyermeke(i)ddel, akkor is, ha vezetőként sok stressz ér? A belépőjegyed tartalmazza a vacsorát és a networkinget.

Érték: 14.990 Ft + áfa – most ajándék
Two Smiling Young Women Discussing Business Project in Cafe

Áprilisi inspiratív vezetői networking est

Témánk a társas jóllét: hogyan legyenek barátaid és hobbijaid vezetőként? Miért fontos, hogy legyen „harmadik hely” az életedben az otthon és a munkahely mellett? Hogyan dolgozz ennek fenntartásán (a felelősséged mellett)? A belépőjegyed tartalmazza a vacsorát és a networkinget.

Érték: 14.990 Ft + áfa – most ajándék
bruck-3

Májusi inspiratív vezetői networking est

Témánk a vállalati jóllét: miért érdemes a munkatársaid jóllétén dolgoznod? Mit jelent a vállalati jóllét és hogyan segíthetsz ezen vezetőként, menedzserként? Meddig vagy felelős a munkatársaidért? A belépőjegyed tartalmazza a vacsorát és a networkinget.

Érték: 14.990 Ft + áfa – most ajándék
Fábri_Péter_(Steekovics_Gáspár)

Mit tanulhatsz vezetőként a művészetekből? 4 inspiráló est Fábri Péterrel és meghívott művészekkel

Vezetőként nem csak más cégvezetőktől tanulhatunk. Mitől lett sikeres Shakespeare (és mit tanulhatsz tőle vezetőként)? Mit taníthat egy sikeres színházi rendező a prezentációról? Hogyan tanulj énmárkát egy festőművésztől? 4 alkalom, 4 meghívott vendég beszélgetése Fábri Péter íróval az SMG színpadán. Mit tanulhatsz vezetőként más területekről? Az első előadás márciusban lesz, majd havonta júniusig.

Érték: 31.990 Ft + áfa – most ajándék
smg-sajat-media-trening-elmeny.jpg

Csoportos témafeldolgozás és networking az alkalmak végén

A 2., 3. és 4. alkalom végén 1 órás közös témafeldolgozás és networking alatt ismerheted meg a többi résztvevőt és mélyítheted el a tanultakat. Így nem csak új tudással, hanem értékes új kapcsolatokkal mész haza.

Miért tőlünk tanulj?
és számos tréning legjobb gondolatait sűrítettük be egy folyamatba

  •  Tudjuk, hogy milyen út vezet fel a csúcsra.
  •  Milyen az, amikor valaki az ismeretlenségből katapultál és egy idő után az egész szakma ismeri
  •  Tudjuk, hogyan működik az énmárka építése
  •  Hogyan szerepelj mások előtt, a kamera és mikrofon előtt?
  •  Mit csinálj, ha színpadra állsz?
  •  Hogyan építsd fel a személyes médiádat?
  •  Hogy néz ki a jó promóció: szórólap, hírlevél, email, videó?
  •  Megtanítjuk, hogy mitől leszel hiteles és szerethető
  •  Mitől látnak majd karizmatikusnak?
  •  És melyek a legfontosabb vezetői tulajdonságok
  •  Miért fontos a morál, az integritás, a karakter?
  •  Melyek azok a megtanulható készségek, amelyeket ma a piac leginkább honorál?

Ismerjük a buktatókat is. Onnan, hogy sokat buktunk. Ügyfeleinkkel voltunk legfelül és legalul. Sokat nyertünk és buktunk.

A Sawyer Miller Group Vezetői Akadémián tanulsz majd

Cégünk, a Sawyer Miller Group 26 országban vett részt választási kampányokban. Dolgozott Lech Walesával, Simon Peresszel, a Dalai Lámával, vagy Václav Havellel. Volt, hogy az ország legnagyobb kampányát vezettük, és volt, hogy a legizgalmasabbat. 

A cég vezetője, Bruck Gábor folyamatosan ott van az egyetemek katedráin és a televíziók stúdióiban. Erre a projektre ráadásul olyan előadókat hívunk, akiket mi is hallani szeretnénk. Tiszteljük az idődet.

A tréning előadói

Bárdos András

30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút. Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni. 20 éve tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, növendékei százai dolgoznak a médiában. Végighallgatott milliónyi okfejtést, érvet, mentegetőzést, kibírt milliárdnyi hazugságot, felismert ki tudja hány elhallgatást.

Látott összeomlani cégeket, és embereket, döntően a hibás, vagy őszintétlen kommunikáció miatt. Tudja, hogyan kerüld el a végzetes hibákat, és ismeri azokat a kommunikációs elveket, amelyekkel túléled a riválisaidat.

Bruck Gábor

Döntéspszichológus. 25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Az egyetem mellett nagyvállalatok kulcs döntéshozóit tanítja a helyes kommunikációra. Nem csak tanítja a médiát, de rendszeresen szerepel is benne. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga. A 90-es években politikai kampányokat vezetett.

Látott sok bukást, és győzelmet. Ismeri azt a gondolkodásmódot, amely megvan a legtöbb sikeres vezetőben, cégben.

Jelentkezz a kurzusra most,

Az előző kurzusok néhány hét alatt megteltek. Jelentkezz most és tanulj velünk februártól!

A tréning helyszíne: Budapest, Mozsár Műhely (Nagymező utca 21.)

Időpontok:

– 2020. február 10. (hétfő)
– Február 24. (hétfő)
– Március 9. (hétfő)
– Március 23. (hétfő)

Minden alkalommal 13:30-19:00 között.

A 2., 3. és 4. alkalommal a program végén 1 órás vezetett networkingen vehetsz részt, ahol a napi témák megbeszélése mellett megismerheted a többi résztvevőt. Így értékes új kapcsolatokkal mész haza minden este. 

Early bird jegy

300.000 forint + ÁFA helyett a kurzusra:

199.000
forint + ÁFA
(mindössze 19.900 Ft + ÁFA / alkalom)
  • Részvétel 10 gyakorlatias tréningalkalmon (25 óra)
  • Nemzetközi példák a best practice-ről, gyakorlatok, ahol kipróbálhatod magad
  • Kapcsolatépítés 30 motivált, fiatal vezetővel
  • Zárt Facebook-csoport, ahol felteheted kérdéseidet
  • Házi feladatok, amellyel gyakorolhatod a tanultakat
  • Tanúsítvány a tréning elvégzéséről
-33%

100% garancia


Nem vagy biztos abban, hogy erre van szükséged? Mi biztosak vagyunk ebben. Ennek ellenére, ha az első tréning után úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amire számítottál, akkor visszaadjuk a tréning árát. Jól olvastad, 100%-os visszafizetési garanciát vállalunk. Mégpedig úgy, hogy semmit sem kérdezünk.

Gyakori kérdések

Mikor lesznek a tréningalkalmak?

2020. február 10-től kéthetente hétfőn 4 alkalommal, 13.30–19.00 között.

„Most annyi minden van, nincs erre ennyi időm…”

Volt már olyan, hogy nem volt annyi minden? Holnap sem lesz több időd. Ha nem tanulod meg, elmegy melletted az idő. Ez összesen 25 óra időbefektetés (+ a házi feladatok), alig több mint 3 munkanap. Megér neked 3 napot, hogy több évnyi tapasztalatot spórolj meg?

Van lehetőség részletfizetésre?

Igen, válassz átutalásos fizetést, és írj a vezetoiakademia@smg.hu címre. 3 részletben lesz lehetőséged fizetni.

SKBH Kft.
1065 Budapest, Nagymező utca 21.
vezetoiakademia@smg.hu