A Gyilkos Prezentáció
Ugye tudod, hogy a tudás önmagában kevés? Ha jobb akarsz lenni, mint a riválisok, akkor jobban is kell elmondanod, hogy mit akarsz.
Bárdos András
30 éve dolgozik a médiában. Részt vett több tízezer élő adásban. Készített sok ezer interjút.
Nagyvállalatok vezetőit tanítja eredményesen kommunikálni.
Bruck Gábor
25 éve tanítja a kommunikációt magyarországi egyetemeken. Legalább 100 nagyvállalat és minisztérium volt az ügyfele. Volt főpolgármesteri, és miniszterelnöki stratéga.
Ugye tudod, hogy egész életedben prezentálsz?
Amikor a gyerek fölteszi a kezét órán és azt mondja: tanárnő, szeretnék kimenni, akkor prezentál. És a tanár két választ adhat: majd kimész óra után, vagy tessék, menj. Az első kudarc, a második siker.
Amikor bemész az első egyetemi órádra, akkor is prezentálsz, bemutatod önmagad. Ha a jó fejek ülnek melléd, az siker. Az első udvarlás. Ezer százalékig ott vagy, és megtervezett színházat játszol. Ha van második randi, siker.
Állásinterjún a legjobb arcodat akarod mutatni. És az összes üzleti tárgyaláson is prezentálsz. Figyelj, a társak, a vevők, az ügyfelek, a kollégák nem laknak a fejedben.
Fontos helyzetekben tudsz úgy beszélni, hogy értsenek?
Értsék, hogy mit akarsz, és mit kínálsz?
Csak azért, mert
ha sorsdöntő megbeszéléseken félreértenek,
ha úgy érzed, hogy a helyzetből többet is kihozhattál volna,
ha nem vagy
elég érthető,
ha nem vagy elég megnyugtató és figyelmes,
vagyis nem az történik, mint amit szeretnél, akkor az kudarc.
Akkor itt dolgod van.
Bárdos András:
A prezentáció prezentációja
Amikor emberek elé lépsz, tudnod kell, mi, hogyan hat! Hogyan határozod meg, és hogyan éred el a célod?
Az előadásban
András elmondja,
Hogyan kell egyszerűnek lenni
Hogyan kell természetesnek lenni
És annak is látszódni.
Mitől lesz a prezentációd meggyőző
Mitől hisznek nekünk
Miért követnek bennünket? Miért vásárolnak tőlünk? Miért szavaznak ránk?
Mikor kezdődik a prezentáció valójában és mit gondoljunk az első benyomásról? Hogyan kezdd, hogyan keltsd fel az érdeklődést és hogyan tartsd fenn? Hogyan kerüld el a túlzó várakozást, mely után csak csalódást okozhatsz? Hogyan légy érthető, követhető, érdekfeszítő egyszerre, hogyan növeld a feszültséget? Hogyan használd a testedet, a hangod, a tekinteted, hová nézz, mennyit beszélj és mennyit hallgass, hogyan szólítsd meg a hallgatóságot, mikor légy szellemes, mikor légy komoly, hogyan oldd a feszültséget, vagyis: hogyan érd el, hogy az üzenet hatásos legyen?
A jó prezentálás teszi lehetővé, hogy ismertté tedd önmagad és a cégedet. Izgalmassá, eladhatóvá váljon a terméked. A jó prezentálás a legolcsóbb módja annak, hogy sok emberhez jusson el a kampányod.
Bruck Gábor:
A krokodil-agyhoz beszélj
Csak akkor prezentálj, ha van megosztásra érdemes gondolatod, amitől a hallgatók holnaptól másként látják a világot.
Az előadásban
Gábor elmondja,
Hogyan válhat valaki országos hírűvé
a teljes ismeretlenségből.
Egy gondolatot, ideát
hogyan lehet megismertetni az egész országgal.
Hogyan kell a riválisaid fölé emelkedni
Hogyan hozd elő a gondolatokat a fejedből
és add elő azokat.
A jó prezentáció nem jön magától, hanem megtervezzük, kipróbáljuk, gyakoroljuk, és előadjuk.
Az elmúlt 25 évben tervezett ilyet multicégeknek, bankoknak, önkormányzatoknak, bíróságnak és minisztériumoknak.
Az elmúlt 25 évben tanította ezt egyetemen, tréningeken, tévében, rádióban, és az interneten.
A jó prezentáció pont olyan, mint te. De akkor, amikor a legjobb formában vagy.
A jó prezentáció téged mutat, mégpedig a legjobb verzióban.
Valószínűleg a te
fejedben több gondolat van, mint hinnéd. Segítek ezeket előhozni,
segítek, hogy jól is mondd el.
A jó kommunikáció behozhatatlan versenyelőny
Ha jól prezentálsz, te kapod a megbízást.
Ha jól beszélsz, jól prezentálsz, akkor jól inspirálsz, és jól motiválsz.
Ha a prezentálásra úgy készülsz fel, ahogy tanítjuk, akkor nem fagysz le a váratlan és nehéz helyzetekben.
Ha jól prezentálsz, akkor pontosan azt érheted el, amit szeretnél.
A világ igazán sikeres vezetői is az általunk tanított módszereket használják. Ezt onnan tudjuk, hogy nagyrészt mi is tőlük tanultuk. Szerintünk, ami hasznos a London Business School vagy a Harvard kutatói szerint, számodra is hasznos lehet.
Amit megtanult Steve Jobs, Jeff Bezos, a Facebook, a Google vagy a LinkedIn vezetője, az számodra is hasznos lesz. Ezt kapod és nem kevesebbet.
Ez a tréning tehát lehetőség arra, hogy úgy prezentálj, úgy kommunikálj, ahogy a legjobb vezetők teszik. És azt ígérjük, hogy a kapott módszerek jó részét már másnap használhatod. És ezek be fognak válni.
Töltsd ki az alábbi űrlapot és
kérj ajánlatot
A cégedre szabott tudás
Olyan példákkal, vázlattal készülünk, amely a céged számára a leghasznosabb.
További előadások
Egészítsd ki a tréninget még egy előadással, gyakorlattal.
Már másnap alkalmazható
A tréningen megszerzett tudást munkatársaid már másnap elkezdhetik alkalmazni a cégnél.